Surt opstød!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

957 visninger
19 svar
0 synes godt om
31. maj 2011

Mira0911

Grr... Kommunen har sendt mig rykker på at jeg ikke har betalt daginstition.. Hvilket jeg har, det bliver trukket af min kontanthjælp inden jeg får udbetalt noget... Faktisk en meget fin idé... 

Jeg ringer ind til deres opkrævning for at sige at det er altså en fejl, de har sendt ud, for det bliver trukket inden jeg får penge... 

Jeg sidder og venter i telefonen i 15 min.... Du er nu nummer 3.... Det blev sagt end masse gange... 

Senere du er nu nummer 1.... Det blev også sagt end masse gange... 

Endelig går den igennem, som om at man ringer op til en tlf... 

En dame tager røret, lyder det som om... Og siger, "Vi har fejl på linien, og kan dermed ikke besvare dit opkald" 

Grr... Hvor blev jeg gal... Hvorfor filan siger de ikke sådan noget når man ringer op med det samme... ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

Kofoed.

Armen altså. Har du så prøvet igen?

Håber du finder ud af noget, for det er da godt nok øv, at de trækker nogle penge, som ikke burde trækkes.

Anmeld

31. maj 2011

Mira0911

Kofoed33 skriver:

Armen altså. Har du så prøvet igen?

Håber du finder ud af noget, for det er da godt nok øv, at de trækker nogle penge, som ikke burde trækkes.

Har ikke prøvet igen, da der system er nede.... 

De har ikke trukket nogen penge... men sendt en rykker på at jeg ikke har betalt for de sidste 2 mdr... Og det har jeg jo i det det bliver trukket i min kontanthjælp inden jeg får nogen penge.. 

Anmeld

31. maj 2011

Carina:-)

Arrrgggh! Kender det godt!

Skulle i sidste uge  tale med en,og da jeg endelig kommer igennem omstilling,og bliver sendt videre hvor jeg så også lige venter 10 min Ja så kommer en tlf svare "Kontoret er lukket for tlf. om onsdagen"

Jeg blev stjernetosset!

Anmeld

31. maj 2011

Mira0911

Carina:-) skriver:

Arrrgggh! Kender det godt!

Skulle i sidste uge  tale med en,og da jeg endelig kommer igennem omstilling,og bliver sendt videre hvor jeg så også lige venter 10 min Ja så kommer en tlf svare "Kontoret er lukket for tlf. om onsdagen"

Jeg blev stjernetosset!

Det var faktisk ret træls at sidde og vente og ikke få noget ud af det... 

Anmeld

31. maj 2011

Ni-ko-li-ne

ja, det er da godt nok træls... desværre kan det ske alle steder hvor der er sådan nogle telefon-kø systemer....

og der må være fejl i systemet siden de sender en rykker....

Anmeld

31. maj 2011

Mira0911

Ni-ko-li-ne skriver:

ja, det er da godt nok træls... desværre kan det ske alle steder hvor der er sådan nogle telefon-kø systemer....

og der må være fejl i systemet siden de sender en rykker....

De må have lavet en fejl, for betalt det har jeg de sidste to måneder... 

Pengene bliver jo trukket inden der ryger nogen på min konto... 

Hvis pengene ikke er røget til det, hvad mon de så er gået til? 

Anmeld

31. maj 2011

Ni-ko-li-ne

Mira0911 skriver:

De må have lavet en fejl, for betalt det har jeg de sidste to måneder... 

Pengene bliver jo trukket inden der ryger nogen på min konto... 

Hvis pengene ikke er røget til det, hvad mon de så er gået til? 

det tror jeg slet ikke du skal spilde din energi på at overveje.... For det er da helt sikkert en fejl....

Anmeld

31. maj 2011

Mira0911

Ni-ko-li-ne skriver:

det tror jeg slet ikke du skal spilde din energi på at overveje.... For det er da helt sikkert en fejl....

Det var sørme en fejl! 

Anmeld

31. maj 2011

Ni-ko-li-ne

Mira0911 skriver:

Det var sørme en fejl! 

jaaaaaaaa.... tænkte jeg nok.... selvom det nogen gange føles sådan, så har de ansatte på kommunen ikke hugtænder eller horn i panden:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.