Hva laver i.? ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2011

lucas<3

kitty skriver:

Jeg er gravid

Hehe.. . Ja så skal man ha mad.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

Rosa

lucas<3 skriver:

Hva er det for en film.?

Sex and the City 

Anmeld

31. maj 2011

her skinner solen og der er 20 grader!! Så jeg sveeeeder... jeg har lige været ude og slå græs i næsten en time!!  Og nu sidder jeg og får mig lidt thaimad!!   Når jeg har spist har jeg en plan om at lave så meget af aftensmaden færdig, som jeg kan, inden Lisa skal hentes!!

Stine og Lisa.

Anmeld

31. maj 2011

MLT

Jeg spiser middagsmad . Bagefter tror jeg, at jeg vil ind og handle, så jeg kan komme i gang med at bage kage til min svigermor i morgen

Anmeld

31. maj 2011

camilla28

laver hønsekøds suppe fra bunden

ser fjernsyn

gør rent 

lidt facebook og så lurer jeg her på baby.dk 

alt sammen på samme tid

Anmeld

31. maj 2011

Mor Til Oktober Børn

Jeg sidder og nørder baby.dk mens tv står på The Voice, og Mille ligger i sin klapvogn på altanen og sover  solen skinner faktisk hernede og burde være ude, men der er en murer her og sætte fliser op på badeværelset  Ikk noget grimt syn derude, og fliserne er heller ikk værst thihihihi

(nok se, ikk røre)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. maj 2011

MaliksMor

Her skinner solen, og render rundt i små shorts og bh der er virkelig varmt her

- Vi har været ude og handle stort ind, Føtex, Netto og en tyrkisk butik.. Også har jeg lige gjort hele huset rent malik sover middagslur, når han vågner skal vi ned til spray tan og ha' noget farve også komme mormor bagefter så der skal ske en del idag

Anmeld

31. maj 2011

ekzunz

Jeg bager mudcakes, skriver bordkort, vasker service op, laver bordplan, rydder op rundt omkring osv osv osv.

Vi skal have konfirmation i haven på torsdag (som i - i overmorgen) og jeg stresser for vildt!

Men LIGE NU, skulle jeg lige tjekke mails og ha' et glas cola mens manden er på genbrugen

Anmeld

31. maj 2011

Mira0911

Laver ikke lige frem noget... 

Anmeld

31. maj 2011

metski83

Har sovet længe, slået græs... og har lige spist en portion salat. Så nu tror jeg der skal slappes af på sofaen indtil kæresten kommer hjem.

Så skal der støvsuges (han skal) og jeg skal have vasket gulvet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.