Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
lucas<3 skriver: Hva laver på såen en grå dag? (: Lucas og jeg skal til og ha middagsmad.. Og så skal vi hvis ned og handle lidt sener.
Hva laver på såen en grå dag? (: Lucas og jeg skal til og ha middagsmad.. Og så skal vi hvis ned og handle lidt sener.
grå dag?!
Her skinner solen fra en skyfri himmel og der er 19 grader uden for
Keder mig, hvis jeg skal være helt ærlig... Tror måske godt den der SATC-film kan tåle et gensyn...
Er i gang med at bage franskbrød,og daimsmåkager .
Henter rollingerne bagefter,og så skal vi smovse
Lauritz skriver: grå dag?! Her skinner solen fra en skyfri himmel og der er 19 grader uden for
Ja, her skinner solen også...
Jeg sidder dog inden døre og har vældig ondt af mig selv... Manden har smittet mig med en ordentlig omgang sommerforkølelse, så er bare ussel og elendig... Piiiiiiv!
Her er det bestemt ikke gråt, solen brager derud af og der er bare sååååhhhh varmt..
Jeg sidder og kæmper med vores budget
Retter kildelisten til min bachelor.. Det er mega kedeligt, men er snart færdig.
Frokost lyder nu ikke så tosset Tror ge jeg tømmer køleskabet
Rosa skriver: Keder mig, hvis jeg skal være helt ærlig... Tror måske godt den der SATC-film kan tåle et gensyn...
Carina:-) skriver: Er i gang med at bage franskbrød,og daimsmåkager . Henter rollingerne bagefter,og så skal vi smovse
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128