Naannaa87 skriver:
Ja sådan noget fint noget har vi aldrig haft før men nu skal det være !! Jeg har lige fået skrevet alle vores udgifter ind i det budgetark og hold da ferie hvor bruger man bare mange penge på udgifter 
Nårh tilbage til det jeg ville spørge om.. Kæresten og jeg er blevet enige om en fælles budget konto og en fælles mad konto hvor vi så hver får et kort til..
Men hvor mange penge skal jeg regne til mad på en måned til 2 voksne 1 barn og en stor hund ? Vi har bare købt ind når der har været brug for det og jeg har ingen ide om hvad vi bruger nu på mad..
Hvad bruger i om måneden ? 
Knus fra Nanna
inden du skriver maden på budgetkontoen, så gem ALLE kvitteringer på mad i en måned, også selvom det bare er en 20ér på 2 liter mælk.. det gjorde jeg
Hmm, jamen inden vi fik vores søn brugte vi nok 2500, men det var til alt husligt som mad, toiletpapir, tandpasta osv.. herefter vi har fået sønnike, er det nok sneget sig op på måske 3500 kr i alt.. og det er stadig inkl. de huslige ting, og så også hans bleer, mad og MME da han fik det..
jeg plejer at købe kød ved den lokale slagter.. 25 kg blandet kød for cirka 800-1000 kr, men så har du altså også kød til laaaaaaang tid 
Anmeld