Hjælp til hagesmækker ved mad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2011

2babygirls

BB78 skriver:

Hej piger 

I bliver nødt til at hjælpe mig, jeg er ved at gå ud af mit gode skind  Hvordan får i jeres babyer til at spise med hagesmæk?? 

Hver gang Isabella på 7 mrd. får mad prøver vi med hagesmækken, men hun er mere interesseret i at spise den  Hendes far har ingen tålmodighed og tager den af hende igen, men hun skal jo lære det...

Har i nogle gode tips?

Hmm det problem har vi ikke.. hun synes godt nok de er flotte at kigge på men hun er mere interesseret i at se om vi spilder noget hun kan fedte rundt med.. hæ hæ..

Hvad med sådan en man får på lige som når man er lille og maler.. vi har en fra babybjørn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

camilla28

cathrine er 2 år og vil bare ikke have den hagesmæk på hun er en gris så den er nødvendig  

så ingen hagesmæk ingen mad ... men det forstår en mindre str ikke ligefrem

Anmeld

31. maj 2011

Clisolka

Tina&Martin skriver:

Hmm det problem har vi ikke.. hun synes godt nok de er flotte at kigge på men hun er mere interesseret i at se om vi spilder noget hun kan fedte rundt med.. hæ hæ..

Hvad med sådan en man får på lige som når man er lille og maler.. vi har en fra babybjørn

Haha, ja det stadie når vi nok også til  Lige pt. tager hun fat i siderne og tager det i munden... Det skal smages - tænk nu, hvis det kan spises 

Anmeld

31. maj 2011

2babygirls

BB78 skriver:

Haha, ja det stadie når vi nok også til  Lige pt. tager hun fat i siderne og tager det i munden... Det skal smages - tænk nu, hvis det kan spises 

Ja, jeg har et barn der tror hun kan leve på mælk og vand haha.. så hun stopper kun legetøj og fingre i munden

Anmeld

31. maj 2011

Clisolka

camilla28 skriver:

cathrine er 2 år og vil bare ikke have den hagesmæk på hun er en gris så den er nødvendig  

så ingen hagesmæk ingen mad ... men det forstår en mindre str ikke ligefrem

God idé - hvis altså hun var lidt ældre 

Anmeld

31. maj 2011

Clisolka

Tina&Martin skriver:

Ja, jeg har et barn der tror hun kan leve på mælk og vand haha.. så hun stopper kun legetøj og fingre i munden

Alt kommer også i munden her 

Anmeld

31. maj 2011

Anne85

For det første skal det være med tryk knap for så kan hun ikek selv rive den af Og for det andet skal den være så lang at den sidder i spænd med bordet - så kan hun ikke få den i munden

Anmeld

31. maj 2011

kamtok

BB78 skriver:

Armen det er jo smart! De hagesmækker med ærmer er jeg ikke stødt ind i, måske jeg skulle give det et forsøg 

Så slipper man også for at skifte tøj efter maden, for uanset hagesmækkens størrelse herhjemme, så har Jakob mad OVERALT. Hans højstol er simpelthen smurt ind i alverdens lækkerier, for ikke at snakke om vores bord og gulv..

Anmeld

31. maj 2011

Clisolka

kamtok skriver:

Så slipper man også for at skifte tøj efter maden, for uanset hagesmækkens størrelse herhjemme, så har Jakob mad OVERALT. Hans højstol er simpelthen smurt ind i alverdens lækkerier, for ikke at snakke om vores bord og gulv..

Yes, alt det tøjskifteri er også begyndt at irretere mig  Især hvis der er kommet pletter på, som ikke kommer af i vask 

Anmeld

31. maj 2011

Clisolka

Anne85 skriver:

For det første skal det være med tryk knap for så kan hun ikek selv rive den af Og for det andet skal den være så lang at den sidder i spænd med bordet - så kan hun ikke få den i munden

Vi har en med trykknap på som går i spænd med bordet, men hun får fat i siderne 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.