Hjælp til hagesmækker ved mad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.632 visninger
23 svar
0 synes godt om
31. maj 2011

Clisolka

Hej piger 

I bliver nødt til at hjælpe mig, jeg er ved at gå ud af mit gode skind  Hvordan får i jeres babyer til at spise med hagesmæk?? 

Hver gang Isabella på 7 mrd. får mad prøver vi med hagesmækken, men hun er mere interesseret i at spise den  Hendes far har ingen tålmodighed og tager den af hende igen, men hun skal jo lære det...

Har i nogle gode tips?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

signe.

BB78 skriver:

Hej piger 

I bliver nødt til at hjælpe mig, jeg er ved at gå ud af mit gode skind  Hvordan får i jeres babyer til at spise med hagesmæk?? 

Hver gang Isabella på 7 mrd. får mad prøver vi med hagesmækken, men hun er mere interesseret i at spise den  Hendes far har ingen tålmodighed og tager den af hende igen, men hun skal jo lære det...

Har i nogle gode tips?

Min søn æder også i den, og hiver den af... men hver gang han gør det, tager vi den ud af munden på ham, og giver ham mad i stedet, og når han hiver den helt af, jamen så det bare på med den igen og ja, det kræver tålmodighed Vores søn er 13 måneder...

Anmeld

31. maj 2011

Clisolka

signe. skriver:

Min søn æder også i den, og hiver den af... men hver gang han gør det, tager vi den ud af munden på ham, og giver ham mad i stedet, og når han hiver den helt af, jamen så det bare på med den igen og ja, det kræver tålmodighed Vores søn er 13 måneder...

Haha ja tålmodighed har hendes far ikke, men jeg må blive ved - og ikke opgive  Kan mærke jeg bliver lidt stædig nu 

Anmeld

31. maj 2011

signe.

BB78 skriver:

Haha ja tålmodighed har hendes far ikke, men jeg må blive ved - og ikke opgive  Kan mærke jeg bliver lidt stædig nu 

hihi, de kære små kan hurtigt enten give os grå hår, eller sørge for at vi hiver håret ud på os selv

Anmeld

31. maj 2011

Clisolka

signe. skriver:

hihi, de kære små kan hurtigt enten give os grå hår, eller sørge for at vi hiver håret ud på os selv

Hihi ja  

Anmeld

31. maj 2011

Siber

Det gjorde Astrid også og gør det stadigvæk ind imellen.

Men vi holdt hende i hånden, altså på den kærligmåde, så sad hun og nussede den lidt og glemte hagesmækken.

Hun er 7 mdr!

Knus Siber

Anmeld

31. maj 2011

kamtok

31. maj 2011

LC

Vi bruger hagesmække med ærmer, de er ikke så nemme at rive af, som almindelige hagesmække.

Vi bruger dem her: http://morogbaby.com/hagesmaekke-12/hagesmaek-med-lange-aermer-122.html

Anmeld

31. maj 2011

Clisolka

kamtok skriver:

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/70179754

Super smart løsning fra ikea

Armen det er jo smart! De hagesmækker med ærmer er jeg ikke stødt ind i, måske jeg skulle give det et forsøg 

Anmeld

31. maj 2011

Clisolka

BB78 skriver:

Armen det er jo smart! De hagesmækker med ærmer er jeg ikke stødt ind i, måske jeg skulle give det et forsøg 

Super smart løsning! Tak for tippet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.