Min mave bliver pludselig hård?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2011

Filippa & Liva

NadiaSK skriver:

Mine gør som sådan ikke ondt - de er ikke behagelige, for jeg lægger mærke til dem, men vil ikke kalde det for smerte på nogen måde, måske nærmere ubehag... men de kommer dog ikke hvert andet minut heldigvis, så jeg kan nok sagtens tage det stille og roligt

Håber du og den lille er helt okay igen

Vi er heldigvis helt okay igen, men vi blev godt nok forskrækkede .. Især da de skulle undersøge om fødslen var begyndt at gå i gang.  Gudskelov var alt helt OK ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

Muttitil1+1

BigBabyWish skriver:

Vi er heldigvis helt okay igen, men vi blev godt nok forskrækkede .. Især da de skulle undersøge om fødslen var begyndt at gå i gang.  Gudskelov var alt helt OK ...

Er glad for at høre, alt er som det skal være igen - men ja, puha, det er godt nok noget af en forskrækkelse at få

Stort herfra

Anmeld

31. maj 2011

Filippa & Liva

NadiaSK skriver:

Er glad for at høre, alt er som det skal være igen - men ja, puha, det er godt nok noget af en forskrækkelse at få

Stort herfra

Ja, uden tvivl.

Men heldigvis har både jeg og lillepigen derinde det godt igen og min livmoderhals har ikke forkortet sig overhovedet.

Kram retur.

Anmeld

31. maj 2011

Mette+Mathias

NadiaSK skriver:

Er lige nysgerrig... hvornår kan man snakke om at de er regelmæssige?? Har oplevet en del i løbet af dagen nemlig, så undrer mig lidt

Mine begyndte at blive regelmæssige omkring termin (fødte 6 dage over), - dvs. at om aftenen når jeg sad ved comp. kom de med 15-20 min. mellemrum, men de gjorde ikke ondt, - jeg kunne bare mærke at maven var hård.

Anmeld

31. maj 2011

Rebecca55

NadiaSK skriver:

Er lige nysgerrig... hvornår kan man snakke om at de er regelmæssige?? Har oplevet en del i løbet af dagen nemlig, så undrer mig lidt

Når de kommer indenfor samme minut interval... Det vil sige hvis du får dem hver 10 minut f.eks. Der efter må de helst ikke tage til eller begynde at gøre ondt. Det er ihvertfald det jeg fik af vide. Jeg fik veer i går og måtte have vehæmmende for at stoppe fødslen. Jeg havde det nemlig som jeg beskriver + jeg fik trykken og ondt(mins. lignende smerter) i underlivet.

Anmeld

31. maj 2011

Muttitil1+1

Mette+Mathias skriver:

Mine begyndte at blive regelmæssige omkring termin (fødte 6 dage over), - dvs. at om aftenen når jeg sad ved comp. kom de med 15-20 min. mellemrum, men de gjorde ikke ondt, - jeg kunne bare mærke at maven var hård.

Ja, det beroliger mig så ikke helt... hehe... ej, jeg må tage den med ro... tror hurtigt man kan tolke kroppens signaler lidt for "overdrevet", når man er gravid... men må nok hellere holde øje med det for en sikkerheds skyld

Tak for svar

Anmeld

31. maj 2011

Muttitil1+1

Rebecca55 skriver:

Når de kommer indenfor samme minut interval... Det vil sige hvis du får dem hver 10 minut f.eks. Der efter må de helst ikke tage til eller begynde at gøre ondt. Det er ihvertfald det jeg fik af vide. Jeg fik veer i går og måtte have vehæmmende for at stoppe fødslen. Jeg havde det nemlig som jeg beskriver + jeg fik trykken og ondt(mins. lignende smerter) i underlivet.

Jeg må lige holde øje med intervallet så - tak for info

Håber du og bebserne har det som I skal igen

Anmeld

31. maj 2011

Rebecca55

NadiaSK skriver:

Jeg må lige holde øje med intervallet så - tak for info

Håber du og bebserne har det som I skal igen

Det kan hjælpe og ligge sig ned, få benene op og ellers slappe helt af. For de kommer jo som regl, fordi kroppen bliver presset for hårdt.

Anmeld

1. juni 2011

modesty

Hvis du er i tvivl eller har brug for at snakke det mere igennem, så ring til din jordemoder. Det gjorde jeg (mine plukveer startede også i uge 19) og det var meget rart lige at snakke med en fagperson. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.