En sang om downs syndrome

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2011

marloutti

Eva. skriver:

Nu er det jo meget forskellige hvor velfungerende de er og hvilke handicaps de ellers har...jeg har arbejdet med udviklingshæmmede og ja, de lever da fint nok...langt bedre end det vi byder vores børn og gamle og det er fra vugge til grav de bor sådan...men jeg ville stadig ikke sætte et barn til verden med sådan et handicap og det er lige meget hvor velfungerende de er....men jo, selvfølgelig kan de da have et godt liv...

Ja, men det har du da fuldstændig ret i... Der er mange følgesygdomme til downs bla hjerteproblemer.. Jeg er nok heller ikke helt objektiv, set ud fra jeg kender sådan et pragteksemplar af en dreng med downs...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

marloutti

Nu er det jo meget forskellige hvor velfungerende de er og hvilke handicaps de ellers har...jeg har arbejdet med udviklingshæmmede og ja, de lever da fint nok...langt bedre end det vi byder vores børn og gamle og det er fra vugge til grav de bor sådan...men jeg ville stadig ikke sætte et barn til verden med sådan et handicap og det er lige meget hvor velfungerende de er....men jo, selvfølgelig kan de da have et godt liv...

Ja, men det har du da fuldstændig ret i... Der er mange følgesygdomme til downs bla hjerteproblemer.. Jeg er nok heller ikke helt objektiv, set ud fra jeg kender sådan et pragteksemplar af en dreng med downs...

Anmeld

1. juni 2011

Aves.

marloutti skriver:

Det ville svare til jeg syntes alle mænd var røvhuller...hvis man skulle være subjektiv...

Jeg ville aldrig hvis det var muligt at undgå føde et sygt....never ever...

Anmeld

1. juni 2011

marloutti

Eva. skriver:

Det ville svare til jeg syntes alle mænd var røvhuller...hvis man skulle være subjektiv...

Jeg ville aldrig hvis det var muligt at undgå føde et sygt....never ever...

Forstår jeg sagtens....

Anmeld

1. juni 2011

marloutti

BinaMor skriver:

jeg er helt enig. det er bare et følsomt emne som jeg næsten ikke tør udtale mig om for folk kan hurtigt blive stødte.

Ja, det kan jo være ømtåleligt for nogle...

Anmeld

1. juni 2011

NLME<3

hvor er det bare en smuk sang

Anmeld

1. juni 2011

lykkekevin

hold da op en sang der bare kan rør en helt ind til hjertet..

og hvor sætter den enlig mange tanker igennem

Anmeld

1. juni 2011

Enayia

ja, den giver stof til eftertanke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.