En sang om downs syndrome

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2011

BinaMor

tinasmor skriver:

Ville bare spørge om noget helt andet. Hvordan lægger du/man sådan nogle videoer ind. Jeg ville prøve en gang men der synes jeg kun at det var video fra ens egen computer?

når jeg er poå youtube så kopierer jeg internet adressen og sætter den ind i skriv svar boksen. den forvandler sig selv fra tekst til video

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

marloutti

Puha, jeg kommer til at tude.... Kender selv en dreng med downs... Han er tretten nu, har kendt ham fra han blev født... Han er noget af det skønneste og mest livsbekræftende lille menneske...

Anmeld

1. juni 2011

BinaMor

marloutti skriver:

Puha, jeg kommer til at tude.... Kender selv en dreng med downs... Han er tretten nu, har kendt ham fra han blev født... Han er noget af det skønneste og mest livsbekræftende lille menneske...

det er så skønt når man hør solskinshistorierne! at downs ikke (kun)er en "dødsdom".

Anmeld

1. juni 2011

Holbæktrunten

Så smuk sang!

Anmeld

1. juni 2011

tinasmor

BinaMor skriver:

når jeg er poå youtube så kopierer jeg internet adressen og sætter den ind i skriv svar boksen. den forvandler sig selv fra tekst til video

Smart. Mange tak for svar.

Anmeld

1. juni 2011

marloutti

BinaMor skriver:

det er så skønt når man hør solskinshistorierne! at downs ikke (kun)er en "dødsdom".

Aj, for pokker... De har nok et langt bedre liv end os andre, ingen bekymringer eller noget... De skal bare være til, uden krav og forventninger... Måske derfor de, for det meste, bare er glade.. Jeg synes bestemt det er et handicap, der er til at leve med. De kan jo alt, gå og tale og ja, fungere "normalt"... Jeg kan selvfølgelig godt forstå dem, der vælger det fra. Det virker nok skræmmende, når man ikke ved noget om de her (skønne) mennesker... og det er da også rigtig hårdt at have sådan et barn. De er jo længere tid om at lære tingene og blive renlige, men alle de positive ting ved det er bare så fantastiske...

Anmeld

1. juni 2011

Mor-til-asta-09

BinaMor skriver:

dette er ikke for at debattere om det er ok med aborter/sygdoms grader i downs osv.

dette er for at  vise en smuk sang skrevet af en far til til datter med downs. og så tudede jeg

http://www.youtube.com/watch?v=NfuaNhXI1Ao

Smuk sang...

Anmeld

1. juni 2011

Aves.

marloutti skriver:

Aj, for pokker... De har nok et langt bedre liv end os andre, ingen bekymringer eller noget... De skal bare være til, uden krav og forventninger... Måske derfor de, for det meste, bare er glade.. Jeg synes bestemt det er et handicap, der er til at leve med. De kan jo alt, gå og tale og ja, fungere "normalt"... Jeg kan selvfølgelig godt forstå dem, der vælger det fra. Det virker nok skræmmende, når man ikke ved noget om de her (skønne) mennesker... og det er da også rigtig hårdt at have sådan et barn. De er jo længere tid om at lære tingene og blive renlige, men alle de positive ting ved det er bare så fantastiske...

Nu er det jo meget forskellige hvor velfungerende de er og hvilke handicaps de ellers har...jeg har arbejdet med udviklingshæmmede og ja, de lever da fint nok...langt bedre end det vi byder vores børn og gamle og det er fra vugge til grav de bor sådan...men jeg ville stadig ikke sætte et barn til verden med sådan et handicap og det er lige meget hvor velfungerende de er....men jo, selvfølgelig kan de da have et godt liv...

Anmeld

1. juni 2011

chael

Den er meget rammende

Og så sidder man her total hormonella og tuder

*Camilla 23+0

Anmeld

1. juni 2011

BinaMor

marloutti skriver:

jeg er helt enig. det er bare et følsomt emne som jeg næsten ikke tør udtale mig om for folk kan hurtigt blive stødte.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.