HJÆLP til drengenavn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2011

mikala88

Hvis man hedder Fritz til efternavn, kræver det så et mellemnavn?? Kan ikke bestemme mig for om kort er godt, eller om det er lige lovlig kort..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

Lunae

mikala88 skriver:

Hvis man hedder Fritz til efternavn, kræver det så et mellemnavn?? Kan ikke bestemme mig for om kort er godt, eller om det er lige lovlig kort..

Det afhænger lidt af fornavnet synes jeg! Men jeg er generelt vild med lange navne! Har du fundet fornavnet?

Anmeld

31. maj 2011

mikala88

Lunae skriver:

Det afhænger lidt af fornavnet synes jeg! Men jeg er generelt vild med lange navne! Har du fundet fornavnet?

Nej, men jeg hælder stadig meget til Jamie som min bedre halvdel er lidt i tvivl om. Men overvejede måske at kombinere det med Luca, da vi begge kan lide Luca, men har udelukket det pga. populariteten. Så måske Jamie Luca Fritz??

Anmeld

31. maj 2011

LinLin

mortilfreja skriver:

Ja det gør der  Så du finder nok det helt rigtige. Kom bare med nogle forslag jeg synes om

Jeg mangler ikke nogen navne

Men mine drenges navne var i 40'erne da de fik dem Tror faktisk David er røget helt ud af top 50...

Anmeld

31. maj 2011

Laura.

mikala88 skriver:

Har brug for inspiration:

Nogen der har gode forslag til et sødt drengenavn??

(Kriterier: skal fungere på engelsk, må ikke være et af de populære navne i danmark, må ikke være så specielt at folk ikke har hørt det før og skal have det stavet hver gang)

På forhånd tak

... GO!...

Min kærestes nevø hedder Valentin. Det synes jeg ikke man hører så meget, men rigtig flot og anderledes navn.

Anmeld

31. maj 2011

chael

mikala88 skriver:

Har brug for inspiration:

Nogen der har gode forslag til et sødt drengenavn??

(Kriterier: skal fungere på engelsk, må ikke være et af de populære navne i danmark, må ikke være så specielt at folk ikke har hørt det før og skal have det stavet hver gang)

På forhånd tak

... GO!...

Milo??

Det er den der stør øverst på vores navneliste lige pt.

Sander
Noah
Oscar
Victor

Ja, lidt populære, men internationale

*Camilla 22+6

Anmeld

31. maj 2011

mikala88

muzen skriver:

syntes du skal prøve at kigge på den her side

hjeg har sat den til drenge navn der må ikke være over 2000 der hedder det

og frem kon de her.

jeg er helt vildt med Aron / Aaron

God side. Så kom der lige lidt flere navne på min liste.. TAK

Anmeld

31. maj 2011

muzen

mikala88 skriver:

God side. Så kom der lige lidt flere navne på min liste.. TAK

ja den er super god, fordi der er så mange måder at søge på.

Anmeld

31. maj 2011

Lunae

mikala88 skriver:

Nej, men jeg hælder stadig meget til Jamie som min bedre halvdel er lidt i tvivl om. Men overvejede måske at kombinere det med Luca, da vi begge kan lide Luca, men har udelukket det pga. populariteten. Så måske Jamie Luca Fritz??

Det lyder faktisk ret godt Jamie Luca Fritz! Det kan i sagtens! By the way, jeg kender en ret flot fyr, som hedder Jamie - godt navn

Anmeld

31. maj 2011

Julymama

Jacob 

Patrick

Michael

Daniel

Gabriel

Thomas

Liam

Oscar

Mark

Peter

Erik

Silas

Simon

Elliot

Jonas

osv.. :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.