Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
VNB skriver: Jeg synes jo SELVFØLGELIG at Viktor absolut er verdens smukkeste drenge navn!
Jeg synes jo SELVFØLGELIG at Viktor absolut er verdens smukkeste drenge navn!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mikala88 skriver: Det er kun Tino som ikke er inden for top 40, og det klinger måske ikke så godt på engelsk..
Det er kun Tino som ikke er inden for top 40, og det klinger måske ikke så godt på engelsk..
Okay men hvis ikke det må være inden fot top 40 så bliver det dælme svært at finde navne.. God jagt
Jeg vil også helt sikkert foreslå Anton
Virkelig mange gode bud...
Hvis jeg nu siger at vi har diskuteret Baylee og Jamie. Har I så nogle forslag til noget i den stil??
Vi havde Max og Buster oppe og vende.
Baylee er et fint navn, men jeg ville nok spørge om hvordan du stavede det.
Kh Kristine
mortilfreja skriver: Okay men hvis ikke det må være inden fot top 40 så bliver det dælme svært at finde navne.. God jagt
Der findes da laaaangt flere end 40 navne!
DAs mor skriver: Der findes da laaaangt flere end 40 navne!
Ja det gør der Så du finder nok det helt rigtige. Kom bare med nogle forslag jeg synes om
Jamen hvad med Jackie? Det er super sødt, og minder lidt om Jamie!
Eller Joshua, Marco, Lucca, William eller Adrian?
Jeg elsker jo selvfølgelig Alfred
mikala88 skriver: Har brug for inspiration: Nogen der har gode forslag til et sødt drengenavn?? (Kriterier: skal fungere på engelsk, må ikke være et af de populære navne i danmark, må ikke være så specielt at folk ikke har hørt det før og skal have det stavet hver gang) På forhånd tak ... GO!...
Har brug for inspiration:
Nogen der har gode forslag til et sødt drengenavn??
(Kriterier: skal fungere på engelsk, må ikke være et af de populære navne i danmark, må ikke være så specielt at folk ikke har hørt det før og skal have det stavet hver gang)
På forhånd tak
... GO!...
syntes du skal prøve at kigge på den her side
hjeg har sat den til drenge navn der må ikke være over 2000 der hedder det
og frem kon de her.
jeg er helt vildt med Aron / Aaron
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128