Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
....ej ja, og velkomstbrevet fra Henrik Kan huske jeg tænkte, HVEM I ALVERDEN er det der skriver til mig??????? Tænkte at det ku i HVERT FALD ikke passe, at det var ham der havde siden her Der havde Henrik langt hår og så sådan lidt sjovere ud (åååååååååååndskyld Henrik ) så jeg var lidt skeptisk Fandt dog hurtigt ud af, at han var go nok
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Louisiana skriver: Jeg husker dig! Husker dig, Kitty, Rosa, Tjuhl, Secrets, Sees, MoarJ, Caroline 86 og Henrik... Hmm... Tror jeg har glemt nogen...
Jeg husker dig! Husker dig, Kitty, Rosa, Tjuhl, Secrets, Sees, MoarJ, Caroline 86 og Henrik... Hmm... Tror jeg har glemt nogen...
Hehe, og jeg kan da også huske dig fra den første tid vil jeg mene
Henrik - fordi han så så stærk ud
patella skriver: Rosa
Rosa
Kun mig?
Jeg husker
Henrik, Eva, Pia., Twinboys, MorCamilla, Doolittle, Tynen...og sikkert også flere, hvis jeg lige tænker mig om
Rosa skriver: Kun mig?
Ja faktisk Du var den eneste der gjorde et indtryk. Syns altid dine kommentarer var så fornuftige og humoristiske og så var du så vildt smuk på dit profilbillede
patella skriver: Ja faktisk Du var den eneste der gjorde et indtryk. Syns altid dine kommentarer var så fornuftige og humoristiske og så var du så vildt smuk på dit profilbillede
Oho! Tak (smiger - det virker bare!!!)
Rosa skriver: Oho! Tak (smiger - det virker bare!!!)
Hehe, det var så lidt Men tingene gælder dog stadig, du er stadig smuk og dine kommentarer nyder jeg ofte - kan dog genkende lidt flere end dig herinde efterhånden
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Hehe, og jeg kan da også huske dig fra den første tid vil jeg mene
Det er du så den eneste der kan Haha, jeg gør tydeligvis ikke det store indtryk
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128