Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
på Baby.dk...
Jeps.. Hvilke mennesker husker du lige fra du meldte dig ind her?
Jeg husker
Diana
Twinboys
Petersmor
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mira0911 skriver: på Baby.dk... Jeps.. Hvilke mennesker husker du lige fra du meldte dig ind her? Jeg husker Diana Twinboys Petersmor
Doktor Doolittle og hende savner jeg og det samme med mebach ...ved ikke om de kom samtidig eller efter mig, men det er skønne skæve og gæve tøser der er savnet..
hmmm faktisk ingen, men husker også utrolig dårlig...
Jeg er så dårlig til at huske folks navne her inde.. ligger mest mærke til billedet..
Bshizzle skriver: Jeg er så dårlig til at huske folks navne her inde.. ligger mest mærke til billedet..
Det er også nemmeste...
eva
Sussiethyssen meget meget aktiv herinde
Secrets vi var begge nye og snakkede sammen..
Twinboys, med det røde hår...
og dig meget aktiv bruger...
Det må blive Henrik og Tine... Jeg kom her ind da siden var få dage gammel og det var ikke mange der var her inde i starten så jeg husker nok bedst Henrik og Tine - Jo og så husker jeg Eva - men der hed hun noget andet ... kan huske hun kommenterede på mit indlæg ... min mand var taget på skiferie og jeg var ved at dø af savn og der kommenterede hun det kan jeg huske...
Baby-støv skriver: Sussiethyssen meget meget aktiv herinde Secrets vi var begge nye og snakkede sammen.. Twinboys, med det røde hår... og dig meget aktiv bruger...
Ja er vidst rimelig aktiv...
tasha33
pia
tine
henrik
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128