Graviditet - bruger i creme til maven?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2011

SSL

Jeg elsker nok bare alle salgs plejeprodukter, af cremer, renseprudukter, skrubbecremer, olier osv osv osv.. Så jeg har da været ude og bruge penge på en olie og fed creme, men dels fordi jeg håber det forebygger bare 1 eller 2 strækmærker, og fordi jeg ELSKER pleje af mit hår, hud og udseende

Jeg ved ikke om det hjælper, måske gør det, måske ikke Jeg har ikke fortrudt dét jeg har købt, selvom det var liidt dyrt.. For at svare på dit spørgsmål, bruger jeg, en olie tonic fra clearins og en fed creme fra origins Men jeg bilder mig selv ind,at det kan gøre noget godt for huden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

MetteDN

jeg bruger babyolie både på bryster og mave.. Har ikke ret mange strækmærker... Jeg syns det begyndte at gøre ondt i maveskindet jo større maven blev og det har hjulpet meget at bruge babyolie

Anmeld

31. maj 2011

Christine

Anonym skriver:

Fik du strækmærker selvom du smurte dig? 

Den bruger jeg også. Den der bare hedder mavecreme. Første graviditet brugte jeg en anden. Jeg har ikke fået strækmærker i nogle af graviditeterne, men er 32+1 så måske kan det nå at komme denne gang? Mit maveskind er ret elastisk tror jeg. Det blev i hvert fald pænt selv om jeg tabte mig meget efter første graviditet.

Tror desværre det mest er arveligt betinget. Men man kan jo prøve at spise sundt og drikke meget vand, det skulle også hjælpe. Evt. fiskeolie, nogle mener det har en betydning for hud også.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.