Eeeeelsker baby.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2011

metski83

Carina1977 skriver:

Jeg bhar kun kommet herinde i 8 mdr.....men for hver dag der går, jo mere glad bliver jeg for siden

Her er bare så skønt, og jeg er superglad for at alle i dejlige tøser er herinde. Det er så rart at kunne følge med i jeres liv, debatere med jer, få gode råd osv.

I er så skønne....så tak for det

Hvor er du sød :-) Ja det er simpelthen et fantastisk sted. og som du siger, så er det fedt at kunne følge med i folks liv og deres debatter. og nogle kommer man til at kende bedre end andre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

metski83

Rosa skriver:

2,5 år er der gået nu, og jeg elsker stadig siden, selvom den nu er ligeså meget en "arbejdshobby" som et sted at hygge med andre brugere.  

Ja man bliver total afhængig....... På den gode måde :-)

Anmeld

30. maj 2011

metski83

Secrets skriver:

I love it also 

:-)

Anmeld

31. maj 2011

Carina1977

metski83 skriver:

Hvor er du sød :-) Ja det er simpelthen et fantastisk sted. og som du siger, så er det fedt at kunne følge med i folks liv og deres debatter. og nogle kommer man til at kende bedre end andre.

Ja jeg er i hvert fald kommet til at holde af pænt mange herinde  også selvom jeg aldrig har mødt dem

Dem der er der, når det virkelig brænder på, er jo nok også dem der gør størst indtryk på en. åbne arme betyder også rigtig meget....

Vil ikke nævne navne, men dem der betyder mest for mig, ved også hvem de er

Derudover synes jeg også det er fedt at der hver dag kommer nye mennesker herinde, som man måske har muligheden for også at lære at kende, så godt som man nu kan over nettet

Men det vigtigste af alt...alle brugerne herinde, gør jo den her side til det den er  så længe man er rar og imødekommende, vil den her side jo forblive noget specielt

Anmeld

31. maj 2011

Laura.

Det samme her.

Anmeld

31. maj 2011

Faith

Enig!! Her kører den også hele aftenen. Så går jeg til og fra når drengene er puttet. Men den kører nu også om dagen af og til, så tager jeg lige et smugkig når der er tid til det.

Og så synes jeg det er skønt at stå op i dag og tjekke siden, og så er der sørme en fødselsdagshilsen fra staff til manden min som fylder 36 i dag. Det er sku da fedt! Tak for det.

Anmeld

31. maj 2011

Sabsy

Jeg er bare pisse nysgerrig herinde

Anmeld

31. maj 2011

metski83

Carina1977 skriver:

Ja jeg er i hvert fald kommet til at holde af pænt mange herinde  også selvom jeg aldrig har mødt dem

Dem der er der, når det virkelig brænder på, er jo nok også dem der gør størst indtryk på en. åbne arme betyder også rigtig meget....

Vil ikke nævne navne, men dem der betyder mest for mig, ved også hvem de er

Derudover synes jeg også det er fedt at der hver dag kommer nye mennesker herinde, som man måske har muligheden for også at lære at kende, så godt som man nu kan over nettet

Men det vigtigste af alt...alle brugerne herinde, gør jo den her side til det den er  så længe man er rar og imødekommende, vil den her side jo forblive noget specielt

Er fuldstændig enig.

Og det er sjovt hvordan man føler man kommer til at kende folk, på trods af man aldrig har mødt dem.

Jeg syntes til tider der er nogen her inde der kan komme med et par spydige/ikke særlg venlige kommentarer, og det er lidt ærgeligt. Så hellere lade værre med at kommentere et indlæg.

Heldigvis er langt de fleste søde, rare, opmuntrende og bare herlige at skrive med, læse om osv.

Alt i alt bare en skøn, fantastisk og herlig side.

Anmeld

31. maj 2011

metski83

Dk_lady skriver:

Det samme her.

Anmeld

31. maj 2011

metski83

Bubbes skriver:

Jeg er bare pisse nysgerrig herinde

Haha, det skal der også være plads til 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.