Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Enig, her er skønt
Enig, her er skønt
Nemlig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Me tooooo
metski83 skriver: Nemlig
Jeg skal have baby.dk med i min kisten om mange mange mange år...
os mig.... bruuuuger alt fooor meget tid herinde...
Samme her men dog ikke i skolen, vil ikke vække mistanke FØR jeg er gravid
metski83 skriver: Ih elsker altså bare baby.dk Skal ind at lure hver dag. Via mobilen når jeg står op, i frokostpausen og i kaffepausen Når vi har spist bliver computeren tændt, og så kører computeren nærmest på siden hele aftenen. Kan simpelthen ikke lade værre. Har tænkt flere gange, at nu skulle jeg holde en pause her inde fra, for ikke at tænke for meget på projekt baby osv... Men men men.... Jeg kan bare ikke lade værre. Jeg skal lige ind og lure, og se hvordan det hele står til. Det er simpelthen sådan en fantastisk god side
Ih elsker altså bare baby.dk
Skal ind at lure hver dag.
Via mobilen når jeg står op, i frokostpausen og i kaffepausen
Når vi har spist bliver computeren tændt, og så kører computeren nærmest på siden hele aftenen. Kan simpelthen ikke lade værre.
Har tænkt flere gange, at nu skulle jeg holde en pause her inde fra, for ikke at tænke for meget på projekt baby osv...
Men men men.... Jeg kan bare ikke lade værre. Jeg skal lige ind og lure, og se hvordan det hele står til.
Det er simpelthen sådan en fantastisk god side
Hehe..har det lige sådan..jeg elsker også baby.dk
KærligstSussie
SussieThyssen skriver: Hehe..har det lige sådan..jeg elsker også baby.dk KærligstSussie
Ja det er simpelthen den bedste side. Og der er jo ALT her inde. Det er ikke kun baby snak, men alt muligt godt og blandet
Jeg er fuldstændig afhængig
Mira0911 skriver: Jeg skal have baby.dk med i min kisten om mange mange mange år...
Ja det kunne da være rart med en internetforbindelse til omverden, der nede fra til den tid. Om forhåbenlig mange mange mange år.
metski83 skriver: Ja det kunne da være rart med en internetforbindelse til omverden, der nede fra til den tid. Om forhåbenlig mange mange mange år.
Nemlig...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128