hvilken del er du bare ikke tilfreds med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2011

Dinna88

morethanperfect skriver:

Maven Har altid haft en pæn mave , men efter jeg har været gravid er det blevet en grim mave

Jeg blander mig lige ;-) Jeg har set tre billeder af din mave, tror jeg, og ser den perfectly fine ud! Om ikke andet, så må man skulle meget tæt på, for at se hvad du er trist over. Og du kan ikke modsige mig, fordi der er f.eks. billedet hvor du har (nu mine) ridebukser på 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

twinny

min tæer...  men tror bare det generalt er tæer jeg ikk kan snuppe.. heh... også mine bollehåndtag..

Anmeld

30. maj 2011

Aves.

Gaia skriver:

Kender I det, at der er en del på ens krop man bare ikke er tilfreds med? Hos mig er det min dumme mave..øv øv alt for slap og alt for meget fedt hvis I spørger mig Ville så gerne have en pæn mave igen efter graviditeten..Nogle fif til at få maven starmmet op? Jeg laver mavebøjninger og motion i fitness centret (kommer dog ikke så tit derop..) Øv æv hvorfor skulle jeg også tage 25 f..kilo på under graviditeten....Mangler stadig 7-8 kg før jeg er ved min før vægt. Tror bare ikke jeg når at tabe dem alle inden næste graviditet...Hm når nok heller ikke maven..Måske man skulle overveje et såkaldt momjob når alt med graviditet er ovre..

Nå men altså hos mig er det som sagt maven som er øv, hvad er øv hos jer?

Min rygrad....kan fandme ikke forstå den svigter... og så venter jeg også på at gro nosser.... men det er jo mere noget der ikke er der jeg så er utilfreds med...ellers er jeg glad for alt andet fysisk ved mig..synes jeg er den perfekte Eva..

Anmeld

30. maj 2011

Mutti2B

Alt fra navlen og ned til midt på lårene

Anmeld

30. maj 2011

nvm

min hud, mine øre, mine bryster, min højde, hænder og fødder...

Anmeld

30. maj 2011

Hasselnødden

Mmm.. så skulle det være min acne i ansigtet (og delvis på skuldrene og skulderblade pt), makeup kan gøre meget, men skjule det fra mig selv - no-go. Har haft det siden 7.kl. og det skifter alt efter mine humørsvingninger. Har lært at leve med det.

Anmeld

30. maj 2011

Ellim

bildækket!!

Anmeld

30. maj 2011

Ellim

Mutti2B skriver:

Alt fra navlen og ned til midt på lårene

Samme her

Anmeld

31. maj 2011

Gaia

Tak for alle jeres svar Dejligt (eller hvad man nu siger) at jeg ikke er den eneste som synes nogle kropsdele er blevet mindre pæne efter graviditeten. Tror aldrig jeg får en flad mave, men det har jeg nu heller aldrig helt haft. der har altid været en lille bitte delle på forneden..men håber susme at jeg kan få den strammet op, så den ikke hænger..Nogle fif til det?? Idag har jeg været ude og cykle og ordne den lejl. vi er fraflyttet..tænker at det må da også give noget. har sat mig det mål at jeg helst skal klave 50+ mavebøjninger hver dag..så inden jeg vil gå i bad efter en hård dag, tænker jeg at jeg heller må få dem lavet...hep hep.

Hm I mit lyse sind idag, tænker jeg at vi alle skal være glade for hvad vores kroppe har/vil givet hos...Nogle dejlige unger. Så kan det godt være vi ikke ligner topmodeller, men fadme om vi ik er skønne alligevel!! Kram til jer alle og tak fordi I fik mig til at føle mig mindre alene med følelsen af ikke at være tilfreds med en del af sin krop.

Anmeld

31. maj 2011

SiLiMiMa

mine fødder! synes de er grimme og for store..... ville gerne ha en lille smart st 37, men har 39...øv! er jo kun 167 høj... men i det mindste vælter jeg ikke så let omkuld når det blæser!

heise...ups...heidi...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.