hvilken del er du bare ikke tilfreds med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.140 visninger
22 svar
0 synes godt om
30. maj 2011

Gaia

Kender I det, at der er en del på ens krop man bare ikke er tilfreds med? Hos mig er det min dumme mave..øv øv alt for slap og alt for meget fedt hvis I spørger mig Ville så gerne have en pæn mave igen efter graviditeten..Nogle fif til at få maven starmmet op? Jeg laver mavebøjninger og motion i fitness centret (kommer dog ikke så tit derop..) Øv æv hvorfor skulle jeg også tage 25 f..kilo på under graviditeten....Mangler stadig 7-8 kg før jeg er ved min før vægt. Tror bare ikke jeg når at tabe dem alle inden næste graviditet...Hm når nok heller ikke maven..Måske man skulle overveje et såkaldt momjob når alt med graviditet er ovre..

Nå men altså hos mig er det som sagt maven som er øv, hvad er øv hos jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

maria_wlt

Gaia skriver:

Kender I det, at der er en del på ens krop man bare ikke er tilfreds med? Hos mig er det min dumme mave..øv øv alt for slap og alt for meget fedt hvis I spørger mig Ville så gerne have en pæn mave igen efter graviditeten..Nogle fif til at få maven starmmet op? Jeg laver mavebøjninger og motion i fitness centret (kommer dog ikke så tit derop..) Øv æv hvorfor skulle jeg også tage 25 f..kilo på under graviditeten....Mangler stadig 7-8 kg før jeg er ved min før vægt. Tror bare ikke jeg når at tabe dem alle inden næste graviditet...Hm når nok heller ikke maven..Måske man skulle overveje et såkaldt momjob når alt med graviditet er ovre..

Her er det også maven... 2 børn på 2 år giver bare en kedelig hængene mave.. Mangler 10 kg til normal vægten, og så skal der ellers spares op til bryster for de ender mod syd når Ene er færdig med at sidde i dem 

Anmeld

30. maj 2011

metski83

Det samme her, er bestemt heller ikke tilfreds med min mave, eller min krop generalt

Anmeld

30. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Gaia skriver:

Mave og inderlår.  Og så kunne jeg godt tænke mig at få fikset lidt i fjæset. Men det er vist bare mig der er sær siger folk. Hehe. 

Anmeld

30. maj 2011

Thalia

Altså mine bryster hænger og min mave bærer tydeligt præg af tre graviditeter, men den slags gør mig egentlig ikke noget.

Jeg er 30 år gammel og mor, og jeg ville helt ærlig føle mig lidt sær hvis jeg stadig lignede en teenager...

Men nøj hvor gad jeg godt at min røv ikke var svundet sådan ind gennem årene. Det kunne være SÅ fedt hvis jeg kunne fylde et par jeans ud de rigtige steder igen

Anmeld

30. maj 2011

morethanperfect

Maven Har altid haft en pæn mave , men efter jeg har været gravid er det blevet en grim mave

Anmeld

30. maj 2011

Dinna88

Uhm. Intet Jeg er lidt træt af min hud i ansigtet, men det er primært fordi jeg har vænnet den til at blive vasket og smurt ind i creme hver morgen og aften. Det har resulteret i, at mit ansigt ikke må blive vådt, fordi det så skal smøres ind i creme. Stort problem når det regner udenfor f.eks.

Anmeld

30. maj 2011

eElak

Lige pt er det sgu hele kroppen den er gal med... 

Anmeld

30. maj 2011

mor-til-vanessa

allermest min mave. der er lige noget fedt der skal væk, og så skal den lige strammes op. men er oppe i fitness centert hver dag og løbe og laver masser af mavebøjninger, så håber snart den er stramt og flad

Anmeld

30. maj 2011

Hvem?

Mine ben/lår - hvis der nogensinde kommer en konkurrence i verdens grimmeste ben, vinder jeg helt klart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.