Date... hvad gør jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2008

Miamaja

held og lykke med kaerligheden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2008

Anne

Uha en date Det lyder spændende.

Jeg ville også mødes på neutral grund. Det er i hvert fald det, der anbefales fra diverse sites. Både af sikkerhedsmæssige grunde, men også fordi det kan være svært at smide en ud, hvis kemien ikke er der. Så er det nemmere at undskylde sig med et elelr andet, hvis man sidder på en café.

Rigtig god date. Giv lige lyd, når du ved om det er prinsen eller frøen.
KH
Anne

Anmeld

21. november 2008

eliasogmor

altså jeg har mødt min dejlige kæreste på nettet....og han kom hjem til mig første gang... men jeg stolede også på ham...og jeg havde aftalt med en veninde hun skulle ringe....

Anmeld

21. november 2008

twinboys

Held og lykke med daten... Håber I får en dejlig aften... Majbritt

Anmeld

21. november 2008

netdaddy

Min dejlige hustru og jeg nødtes også via nettet og hun kom faktisk hjem til mig den første gang vi mødtes, og jeg lavede god mad til os.

Men naturligvis er det da en chance at tage at mødes hos den ene. Vi havde dog i en periode på ca. 3-4 måneder inden skrevet via mail og snakket i telefon, så vi følte os da rimeligt sikre på hinanden inden vi mødtes.

Ved ikke om det bare var mig eller maden der gjorde udfaldet, men vi har været sammen lige siden - på godt og ondt - og det er nu ca. 7½ år siden og jeg elsker hende stadig lige så højt og synes hun er lige så dejlig som da vi mødtes, og idag har vi sammen skabt meningen med livet - vores dejlige søn.

Tør et eller andet sted slet ikke tænke på at skulle igennem alt det der datingshow igen hvis vi gik fra hinanden - alt det besvær med at skulle lære en anden person at kende igen....pyha....

Men hav en god date.....det havde min hustru og jeg dengang og vi har det stadig....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.