Date... hvad gør jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.095 visninger
14 svar
0 synes godt om
20. november 2008

Anonym trådstarter

Jeg skal på date på lørdag med en jeg har mødt på nettet.
Han vil gerne komme ud og hente mig og køre mig derind hvor vi skal spise (det er lidt besværligt at komme dertil med bussen), men er blevet lidt i tvivl om jeg tør eller skal passe lidt på.

Jeg har hans telefonnummer, kender hans adresse og er ven med ham på facebook, så kender da lidt til ham. Men jeg ved ikke rigtig om jeg skal vente med at fortælle ham hvor jeg bor (har vejviser-beskyttelse), eller om jeg overdriver lidt. Har aldrig mødt ham før.

Hvad ville I gøre?
Passe rigtig godt på eller tage chancen? Han virker jo helt normal.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2008

Honningblomst

Uha, jeg tror jeg ville mødes på neutral grund---og ikke blive hentet.

Knus og god date...

Anmeld

20. november 2008

Bastian

Nix, jeg ville tage den besværlige bustur - uden tvivl. Neutral grund, som Eva også skriver, er det helt rigtige første gang man mødes. Så kan man gå hver til sit uden yderligere forpligtelser, hvis I ikke klikker.

Anmeld

20. november 2008

Mathilde

Bastian skriver:

Nix, jeg ville tage den besværlige bustur - uden tvivl. Neutral grund, som Eva også skriver, er det helt rigtige første gang man mødes. Så kan man gå hver til sit uden yderligere forpligtelser, hvis I ikke klikker.

Det ville jeg uden tvivl også...

Håber du får en god date

Anmeld

20. november 2008

Mikkelmusen

Jeg ved ikke med bussen, men jeg ville mødes på neutral grund som de andre siger. Ikke hjemme hos en selv de første par gange.

Anmeld

20. november 2008

miver

Jeg ville osse mødes med ham et sted hvor der var flere mennesker .

Pøj pøj med det
du må lige skrive hvordan det går
Knus Mie

Anmeld

20. november 2008

Anonym trådstarter

I har ret... tak for jeres svar.

Har netop snakket med ham, og det var helt ok at vi mødes inde i byen i stedet og tager derud sammen.
Han havde bare ikke lige tænkt på at det ville være et problem "for han er jo en sød fyr"!
Men nu er der styr på det, og ingen sure miner... glæder mig

Anmeld

20. november 2008

Pia.

Jeg hopper på vognen med de andre piger...

Rigtig god date... pas på dig selv... håber han er rigtig sød...

Knus Pia

Anmeld

20. november 2008

Bastian

Anonym skriver:

I har ret... tak for jeres svar.

Har netop snakket med ham, og det var helt ok at vi mødes inde i byen i stedet og tager derud sammen.
Han havde bare ikke lige tænkt på at det ville være et problem "for han er jo en sød fyr"!
Men nu er der styr på det, og ingen sure miner... glæder mig

Lyder fornuftigt. Nu er der ikke andet for end at se frem til en skøn aften, hvor daten forhåbentlig er lige så skøn i virkeligheden som bag skærmen. God fornøjelse!

Anmeld

21. november 2008

MorCamilla

Jeg er enig med de andre piger.. Jeg ville også vente lidt med at fortælle ham hvor jeg bor, selv om han helt sikkert er en sød fyr...
Go date til dig... Håber at I får en hyggelig aften...

Knus fra Camilla.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.