kan man godt det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2011

skoust

Anonym skriver:

Føler med dig! Det e absolut ikke rart..
Du får lige et  og så sender jeg lige en PB

det lyder bare super..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

SaraLM

Anonym skriver:

Det er hun helt sikkert, hun startede med at sætte mig ned i timer, da hun skulle lave de første vagtplaner..
Hun har sagt til mig, at jeg selv skal sige til, hvis det bliver for meget, og når jeg er klar til at få flere timer igen.

Mine kollegaer ved godt at jeg har en depression, og de fleste har været meget forstående.

Det er godt at høre!
Så synes jeg helt bestemt at du skal skrive til hende

Anmeld

30. maj 2011

Anonym trådstarter

mortilflere skriver:

jeg har en bred ryg både mental og fysisk , så læs af til mig pb hvis du vil , men jeg må advare dig jeg er hudløs ærlig

Men du er velkommen , og jeg ville aldrig fortælle hvem du er 

Tusind tak skal du have, det er jeg glad for
Er vant til at høre sandheden, og hvis det bliver for meget, så lukker jeg bare af..

Anmeld

30. maj 2011

Anonym trådstarter

SaraLM skriver:

Det er godt at høre!
Så synes jeg helt bestemt at du skal skrive til hende

Skal også til det nu, har nemlig lige fået hendes mail pr. sms af hende selv Super rart, at jeg nu ved jeg kan gøre det, uden det føles forkert!

Anmeld

30. maj 2011

SaraLM

Anonym skriver:

Skal også til det nu, har nemlig lige fået hendes mail pr. sms af hende selv Super rart, at jeg nu ved jeg kan gøre det, uden det føles forkert!

Det er overhovedet ikke forkert - og et virkeligt godt initiativ at du ønsker at delagtiggøre hende i hele din situation - det er også et skridt på vejen til bedring.

Jeg lider selv af depressioner og har samtidig masser af erfaring fra mit mangeårige arbejde i psykiatrien, så hvis du på et tidspunkt mangler en sparingspartner eller en skulder så er du velkommen på pb.

Anmeld

30. maj 2011

Anonym trådstarter

SaraLM skriver:

Det er overhovedet ikke forkert - og et virkeligt godt initiativ at du ønsker at delagtiggøre hende i hele din situation - det er også et skridt på vejen til bedring.

Jeg lider selv af depressioner og har samtidig masser af erfaring fra mit mangeårige arbejde i psykiatrien, så hvis du på et tidspunkt mangler en sparingspartner eller en skulder så er du velkommen på pb.

Ja, har også endelig nosset mig sammen og fundet nummeret til en psykolog jeg skal ringe til i morgen. Kan se på min kæreste, at det er på tide jeg tager mig sammen, for ellers tror jeg sku han smutter  
Mange tak ska du ha, det vil jeg helt sikkert ha i baghovedet!

Anmeld

30. maj 2011

SaraLM

Det er bare så godt at du nu gør noget aktivt!
Husk at undersøge om du er berettiget til tilskud til psykolog beh - det burde din læge kunne hjælpe dig med.

Rigtigt meget held og lykke!!

Anmeld

30. maj 2011

Anonym trådstarter

SaraLM skriver:

Det er bare så godt at du nu gør noget aktivt!
Husk at undersøge om du er berettiget til tilskud til psykolog beh - det burde din læge kunne hjælpe dig med.

Rigtigt meget held og lykke!!

Ja, ved du hvad der skal til før man er det?

Mange tak skal du ha, det får jeg brug for!

Anmeld

30. maj 2011

SaraLM

Ja, ved du hvad der skal til før man er det?

Mange tak skal du ha, det får jeg brug for!

Der findes forskellige muligheder - men prøv at Google regler tilskud psykolog - så kommer der en masse op!

Din læge skal under alle omstændigheder sende en henvisning.

Det er benhårdt arb men det hele værd i sidste ende

Anmeld

31. maj 2011

Anonym trådstarter

SaraLM skriver:

Der findes forskellige muligheder - men prøv at Google regler tilskud psykolog - så kommer der en masse op!

Din læge skal under alle omstændigheder sende en henvisning.

Det er benhårdt arb men det hele værd i sidste ende

Henvisningen har jeg

Ja, er klar på at kæmpe nu, vil ikke gå rundt og ha det elendigt mere!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.