kan man godt det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.229 visninger
20 svar
0 synes godt om
30. maj 2011

Anonym trådstarter

Go'aften piger

Sagen er den, at jeg har en depression, og har haft den i ca 1 år.. Jeg har været sygemeldt pga. det, får piller og skal til psykolog..

MEN, jeg er ikke særlig god til at snakke om det, specielt ikke med min chef, da jeg føler, at jeg svigter mine kollegaer ved ikke at være 110% på toppen.
Har længe haft i tankerne, at jeg skulle sætte mig ned, og fortælle min chef hvordan jeg har det pt.. Er i gennem i ordenlig nedturs periode.. Hun har kun været min chef i 5 mdr., og mig bekendt, kender hun ikke hele historien.. Jeg har i hvert fald ikke fortalt hende alt..

Mit spørgsmål er så, kan jeg tillade mig, at skrive en mail til hende, og forklare hende hvordan det går med mig pt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

SaraLM

Ja, det kan du helt sikkert!
Og, er hun en god og ordentlig leder vil hun værdsætte det OG bruge sin viden til at støtte dig under sygemeldingen og når du skal tilbage til jobbet.
Måske du skal overveje om du skal bede hende melde ud til dine kollegaer hvad der er galt - deres forståelse vil herefter være noget større og de vil også have lettere ved at støtte din tilbagevenden.

Rigtig god bedring - og så håber jeg behandligen snart hjælper dig på ret køl igen!

Anmeld

30. maj 2011

mortilflere

Jeg vil mene at du er en rigtig god medarbejder , du skal bruge krudt på at blive rask , at få det godt , så skriv den mail og få det ud af systemet , så du ikke går i stå her 

Anmeld

30. maj 2011

Anonym trådstarter

SaraLM skriver:

Ja, det kan du helt sikkert!
Og, er hun en god og ordentlig leder vil hun værdsætte det OG bruge sin viden til at støtte dig under sygemeldingen og når du skal tilbage til jobbet.
Måske du skal overveje om du skal bede hende melde ud til dine kollegaer hvad der er galt - deres forståelse vil herefter være noget større og de vil også have lettere ved at støtte din tilbagevenden.

Rigtig god bedring - og så håber jeg behandligen snart hjælper dig på ret køl igen!

Det er hun helt sikkert, hun startede med at sætte mig ned i timer, da hun skulle lave de første vagtplaner..
Hun har sagt til mig, at jeg selv skal sige til, hvis det bliver for meget, og når jeg er klar til at få flere timer igen.

Mine kollegaer ved godt at jeg har en depression, og de fleste har været meget forstående.

Anmeld

30. maj 2011

Anonym trådstarter

mortilflere skriver:

Jeg vil mene at du er en rigtig god medarbejder , du skal bruge krudt på at blive rask , at få det godt , så skriv den mail og få det ud af systemet , så du ikke går i stå her 

Tak, det er dejligt med ord der varmer!
Ja, synes jeg kæmper en kamp hver eneste dag, men så snart jeg kan se lyst, kommer der endnu en nedtur

Anmeld

30. maj 2011

skoust

Anonym skriver:

Ja, synes jeg kæmper en kamp hver eneste dag, men så snart jeg kan se lyst, kommer der endnu en nedtur

følger rigtig godt med her har selv en depression så måske du har lyst til at snakke med mig  så send en privat besked .. knus og kram tænker på dig for ved godt selv hvor hårdt det er!

Anmeld

30. maj 2011

mortilflere

Anonym skriver:

Så er det oxo vigtigt du sotere det fra du kan gøre "nemt" , man skal tømme sin rygtaske en gang i mellem , det er mentalt sundt ..

Og husk nu at du har en sygdom , der kræver meget af dig og dine omgivelser og jeg håber de er der for dig , for dette læs træker man ikke alene , og det er bestemt ikke noget man skal !

Pas godt på dig selv.

Anmeld

30. maj 2011

Anonym trådstarter

skoust skriver:

følger rigtig godt med her har selv en depression så måske du har lyst til at snakke med mig  så send en privat besked .. knus og kram tænker på dig for ved godt selv hvor hårdt det er!

Føler med dig! Det e absolut ikke rart..
Du får lige et  og så sender jeg lige en PB

Anmeld

30. maj 2011

Anonym trådstarter

mortilflere skriver:

Så er det oxo vigtigt du sotere det fra du kan gøre "nemt" , man skal tømme sin rygtaske en gang i mellem , det er mentalt sundt ..

Og husk nu at du har en sygdom , der kræver meget af dig og dine omgivelser og jeg håber de er der for dig , for dette læs træker man ikke alene , og det er bestemt ikke noget man skal !

Pas godt på dig selv.

Det er de heldigvis.. Min kæreste er en fantastisk støtte, er bare bange for, at han også ender med en depression, hvis jeg fortsætter med at læsse mit "lort" på ham  og det er jo absolut ikke meningen!!
Ja, har brugt meget at skrive mine tanker omkring det der sker ned, det er bare ikke altid nok!

Anmeld

30. maj 2011

mortilflere

Anonym skriver:

Det er de heldigvis.. Min kæreste er en fantastisk støtte, er bare bange for, at han også ender med en depression, hvis jeg fortsætter med at læsse mit "lort" på ham  og det er jo absolut ikke meningen!!
Ja, har brugt meget at skrive mine tanker omkring det der sker ned, det er bare ikke altid nok!

jeg har en bred ryg både mental og fysisk , så læs af til mig pb hvis du vil , men jeg må advare dig jeg er hudløs ærlig

Men du er velkommen , og jeg ville aldrig fortælle hvem du er 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.