Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Solstrålen skriver: Synes osse bare at du skal klippe dig korthåret .. og hvis du fortryder, så vokser det jo ud igen Plejer selv normalt at være langhåret men der skulle lige ske noget nyt .. så nu er jeg korthåret .. og jeg elsker det
Synes osse bare at du skal klippe dig korthåret .. og hvis du fortryder, så vokser det jo ud igen
Plejer selv normalt at være langhåret men der skulle lige ske noget nyt .. så nu er jeg korthåret .. og jeg elsker det
yahoooo
men ja, det er nemlig dejligt med noget nyt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
du kan sagtens bære det... go for it, girl.....
Tror det vil se skide godt ud til dig - spring du ud i det, er sikker på du bliver hammer-lækker
MØRKT KORT
Klip det da!! ih, forstår ikke alle disse betænkeligheder omkring at klippe sig korthåret - hvorfor ikke bare gøre det? Jeg synes alle kvinder bør prøve at være skaldet - det er faktisk dejligt!jeg kommer minimum til at være det en gang til i mit liv, når jeg skal have et barn - gider ikke rende rundt med udvoksninger, så når jeg engang skal have et barn, så klippet jeg det af.
Baby-støv skriver: du kan sagtens bære det... go for it, girl.....
yes! 9 mod 1. ( nedstemmen er fra en kammerat der syntes jeg vil komme til at ligne en rusten Lina Rafn med kort hår haha )
anetteb skriver: yes! 9 mod 1. ( nedstemmen er fra en kammerat der syntes jeg vil komme til at ligne en rusten Lina Rafn med kort hår haha )
selvfølge gør du ikk det.. hun er bare klam..
Du bliver vildt frækt... waauuwww..
Baby-støv skriver: selvfølge gør du ikk det.. hun er bare klam.. Du bliver vildt frækt... waauuwww..
hahaha. ja da en korthåret milf
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128