må jeg ikke godt klippe mig korthåret? :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.007 visninger
21 svar
0 synes godt om
30. maj 2011

Anette&Sophia

vil prøve noget nyt!
i får lige et billede af mit "korte" blonde sommerhår sidste år, et af hvor kedeligt det er nu, og et billede af en frisure Rihanna engang har haft. ( totalt wannabe Rihanna hahaha ) - ej. syntes bare den er fed.
er sort håret nu.

undskylder for mit dulle billede og nr to, som ikke er så godt, men det eneste jeg har af mit nuværende hår.

:-) please. hjælp mig med at overtale mig selv

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

SkrukUngKvinde

anetteb skriver:

vil prøve noget nyt!
i får lige et billede af mit "korte" blonde sommerhår sidste år, et af hvor kedeligt det er nu, og et billede af en frisure Rihanna engang har haft. ( totalt wannabe Rihanna hahaha ) - ej. syntes bare den er fed.
er sort håret nu.

undskylder for mit dulle billede og nr to, som ikke er så godt, men det eneste jeg har af mit nuværende hår.

Ærligt, så tror jeg at det vil være ssuper flot til dig. Synes dog dit hår skal være lyst igen

Anmeld

30. maj 2011

Anette&Sophia

SkrukUngKvinde skriver:

Ærligt, så tror jeg at det vil være ssuper flot til dig. Synes dog dit hår skal være lyst igen

der er for meget bøvl, da jeg normalt er mørk håret, så udgroning kommer med det samme, og det tager 3 afblegninger hver gang, fordi det er plantin blond.
men min kæreste ville sikkert give dig ret

Anmeld

30. maj 2011

SkrukUngKvinde

anetteb skriver:

der er for meget bøvl, da jeg normalt er mørk håret, så udgroning kommer med det samme, og det tager 3 afblegninger hver gang, fordi det er plantin blond.
men min kæreste ville sikkert give dig ret

Hehe kender det godt, men tror også det vil være pænt med mørkt hår Synes du skal gøre det 

Anmeld

30. maj 2011

metski83

Super flot frisure Rihanna har... Så go for it

Anmeld

30. maj 2011

Anette&Sophia

SkrukUngKvinde skriver:

Hehe kender det godt, men tror også det vil være pænt med mørkt hår Synes du skal gøre det 

det forbliver ihvert fald sort, vil ikke begynde at afblege når jeg er gravid. så hysterisk er jeg hehe.
men mange tak - så er vi en tak tættere på overtagelsen.

Anmeld

30. maj 2011

Anette&Sophia

metski83 skriver:

Super flot frisure Rihanna har... Så go for it

2 takker tættere på hehe. Mange tak!

Anmeld

30. maj 2011

Mor til Mike

anetteb skriver:

vil prøve noget nyt!
er sort håret nu.

Wow, du er en af de få kvinder der ser sexet ud med kort hår! Go for it! du kan bære det!

Anmeld

30. maj 2011

Anette&Sophia

Misselbek skriver:

Wow, du er en af de få kvinder der ser sexet ud med kort hår! Go for it! du kan bære det!

jeg siger tusind mange gange tak :-) - den havde jeg nu ikke hørt før

Anmeld

30. maj 2011

Solstrålen

Synes osse bare at du skal klippe dig korthåret .. og hvis du fortryder, så vokser det jo ud igen

Plejer selv normalt at være langhåret men der skulle lige ske noget nyt .. så nu er jeg korthåret .. og jeg elsker det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.