Alexis - i den virtuelle verden! skriver:
Det tror jeg også vi gør
Tak for tips, det var nogle fine ting imellem dine forslag som jeg vil tænke over. 
Ork, det var da så lidt 
Der var en der oprettede en tråd for et par dage siden omkring det samme, det var dog bare til en dåb. Men der skrev jeg en del ting i, du kan jo prøve at søge.
Men okay, jeg kan sgu også bare skrive noget af det igen 
Jeg sidder selv lige nu og planlægger studenterfest, så har været i tænkeboksen.
Men du kan jo...
Invitere den tætteste familie eller hele baduljen + venner.
Så kan I jo leje et sted til det, holde det derhjemme, eller måske tage på restaurent?
Mht. til noget mad, så er der jo også mange ideer. Kagebord + te/kaffe, buffet med dessert, tre retters menu, eller måske bare pindemadder samt noget koldt at drikke? Til minstudenterfest laver jeg mini clubsandwiches med hjemmelavet pålag og serveret nok noget koldt vand og juice (jeg nægter altså at servere sodavand, det er usundt og der findes bedre og billigere alternativer)
Jeg synes jo personligt det ville være så sødt med jeres egen ceremoni, som jeg skrev. Mine egne børn, når den tid kommer, skal heller ikke døbes. Så vi holder en velkomstfest og sådan. Og jeg tænker, at vi spørger en person tæt på om vedkommende vil holde en velkomsttale for barnet, som vores egen lille ceremoni - evt. med en smykke der symboliserer livet.
Eller måske et smykke der er koblet til navnet?
Puha, det blev langt. Sorry
Anmeld