Røde numser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2011

Kaufie

lisesp83 skriver:

Ok. Men så er det jo konstant fugtigt, hvad så med de små sprækker?

Men det lyder til, at det er vejen frem. Jeg må igang. Tak..

Ja, det er den - og jeg kender ikke årsagen til hvorfor det virker - men det gør det!

Når du så er færdig med kludene efter det der døgns tid er det jo bare om at holde numsen tør igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

lisesp83

Kaufie skriver:

Ja, det er den - og jeg kender ikke årsagen til hvorfor det virker - men det gør det!

Når du så er færdig med kludene efter det der døgns tid er det jo bare om at holde numsen tør igen.

Et godt gammeldags råd, er det vel egentlig.

Det er også de sk*de kindtænder altså.

Anmeld

30. maj 2011

Siljes Mor

øhh... har lige et spørgsmål...men hvad har en rød numse at gøre med kindtænder ? undre mig...

Anmeld

30. maj 2011

muzen

lisesp83 skriver:

Så en positiv tube hjemme hos jer.

Tak..

helt sikkert. har brugt de første 2 tuber på 2 et halv år. og det er nu ikke fordi M han har meget rød numse tværdig mod men manden min er så glad for den creme han siger at den er meget bedre end kopat salve

Anmeld

30. maj 2011

kamtok

lisesp83 skriver:

tak..

Jeg kender ikke nogen, hvor det ikke har virket med kogte klude. Det er simpelthen sååå effektivt.. - Og man skifter naturligvis kluden samtidigt med at man skifter ble. 

Anmeld

31. maj 2011

lisesp83

Siljes Mor skriver:

øhh... har lige et spørgsmål...men hvad har en rød numse at gøre med kindtænder ? undre mig...

Nogle børn får irriteret rød numse, ved tænders frembrud.

Julie har ellers aldrig rød numse, men når der er tænder på vej, så er den helt gal..

Anmeld

31. maj 2011

Tulle28 skriver:

Inotyol creme! Fås på apoteket, det er et vidundermiddel mod røde rumper. Det er også det de bruger i mange vuggestuer. Min SP sagde ved første besøg at vi ikke måtte bruge zinksalve eller pudder, men skulle bruge det andet... Har hørt om mange der har gode erfaringer med kogtvandsklude, men har ikke prøvet det selv.

Lige præcist den creme der er også vidundermiddlet herhjemme!!!

Stine og Lisa.

Anmeld

31. maj 2011

Skouboe

Vi bruger denne her. Den er lidt små-pebret, men det er en fantastisk creme.

http://www.apotekernes.dk/default.asp?Action=Detai ls&Item=275

Anmeld

31. maj 2011

camilla28

vi bruger penaten (meget fed og drøj crem) zink salve (spray) lufttørring .. måske en stofble  istedet for en alm ble bare en times tid

Anmeld

31. maj 2011

Tulle28

lisesp83 skriver:

Det har jeg ikke hørt om.. Det kunne være det er det, man skal bruge. Tak.

Men hvorfor ikke zinksalve?

Jeg ved det faktisk ikke? Men Inotyol - det virker! Så har aldrig spekuleret over at bruge det andet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.