er det meget at tage det på??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2011

Aves.

Mille maria skriver:

min bmi er ikke normal vægtig

Så ved du vidst også godt det er skidt at tage 5 kg på allerede, ikke...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

Siljes Mor

Hej.. jeg var også overvægtig før min graviditet... men jeg tog kun 8 kilo på, og kort efter fødsel vejede jeg det samme igen.

Anmeld

30. maj 2011

bobbles

Siljes Mor skriver:

Hej.. jeg var også overvægtig før min graviditet... men jeg tog kun 8 kilo på, og kort efter fødsel vejede jeg det samme igen.

ja tog jo de ca 15 kilo på sidst og efter et par måneder efter jeg havde født havde jeg smidt 20 kg. håber så inderligt jeg kan få tabt mig en del igen når jeg har født, vi regner ikke med at vi skal have flere børn end 2 så vil jeg gerne ned i størrelse igen..

Anmeld

30. maj 2011

Topp

Mille maria skriver:

hej tøsser vil egentlig gerne høre om der er nogen der vil af med hvor meget de tog på i deres graviditeter? Tog ca 15 kg på med min første, og nu her med min anden er jeg i uge 21 og har allerede taget 5 kg på, er det meget????

jeg tog 7 kg. på med den første (min dreng)

og 4 kg. på med den anden (min pige)

Anmeld

30. maj 2011

Frøken J.

Mille maria skriver:

hej tøsser vil egentlig gerne høre om der er nogen der vil af med hvor meget de tog på i deres graviditeter? Tog ca 15 kg på med min første, og nu her med min anden er jeg i uge 21 og har allerede taget 5 kg på, er det meget????

Er i 22. uge og har taget 7,5 kilo på, så synes dit er meget pænt

Anmeld

30. maj 2011

bobbles

Secrets skriver:

Er i 22. uge og har taget 7,5 kilo på, så synes dit er meget pænt

hehe okay ja det er vel ikke så galt igen bare jeg ikke tager for meget på

Anmeld

30. maj 2011

2babygirls

Mille maria skriver:

Min bmi var på 18 da jeg blev gravid og tog 18kg på.

Anmeld

30. maj 2011

Fenja09

Synes ikke at 5 kg lyder af meget - nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor på skalaen du ligger vægtmæssigt. Det er jo også meget forskelligt hvornår og hvor meget man tager på. Har veninder som tog rigtig meget på de første måneder, men ikke rigtig noget de sidste og omvendt.

Jeg selv er i uge 27 og har intet taget på - vejer pt. 4,5 kg mindre end da jeg blev gravid. Vægten står stille, så taber mig ikke mere.

/Fenja

Anmeld

30. maj 2011

Lou87

Graviditeter er SÅ forskellige!!
Så tror ikk du ska bekymrer dig før din jordmor gør hehe..

Ej men altså 5 kg er jo ingenting..
og du kan slet ikk sammenligne med andre
Mere det jeg ville sige.

Jeg tog 20 kg på, men de kom først da jeg blev sygemeldt og jeg fik godt vand i kroppen... fødte et bette pus på 2650 g så det var ikk hende der vejede men havde så også tabt 15 kg inden jeg tog hjem fra sygehuset. Så JA meget vand i kroppen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.