er det meget at tage det på??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

913 visninger
18 svar
0 synes godt om
30. maj 2011

bobbles

hej tøsser vil egentlig gerne høre om der er nogen der vil af med hvor meget de tog på i deres graviditeter? Tog ca 15 kg på med min første, og nu her med min anden er jeg i uge 21 og har allerede taget 5 kg på, er det meget????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

Aves.

Mille maria skriver:

hej tøsser vil egentlig gerne høre om der er nogen der vil af med hvor meget de tog på i deres graviditeter? Tog ca 15 kg på med min første, og nu her med min anden er jeg i uge 21 og har allerede taget 5 kg på, er det meget????

Kommer jo an på om du er normal, over eller undervægtig og hvis du tager 20 kilo på endnu eller 2 kilo på...så det kan man vel næppe svare entydigt ja eller nej til..

Hvad synes du selv?

Anmeld

30. maj 2011

twinny

jeg er i uge 22.... har taget 5 kg på med to bebser..  var normalvægtig til at starte med...

Anmeld

30. maj 2011

BabyThilde

Jeg tog 26 kg på da jeg ventede min datter, og idag vejer jeg ikke et gram mere end dengang jeg blev gravid

Anmeld

30. maj 2011

L.J.L

Mille maria skriver:

Jeg synes ikke det er meget du har taget på. Jeg selv tog 26 kilo på og har abt de 20 af dem nu

Anmeld

30. maj 2011

TrineMine86

Mille maria skriver:

Hmm har ingen anelse om, om 5 kg på nuværende tidpunkt er meget eller lidt, men synes ikke der lyder af for meget

Har det ikke også noget at sige hvad man vejer inden man bliver gravid? synes jeg at jeg har hørt noget om

Har selv tager 4.5 kg på og er 23+3 idag, men nu havde jeg jo også en del ekstra kg ekstra inden jeg blev gravid  hehe

Anmeld

30. maj 2011

Mira0911

Mille maria skriver:

Den første tog jeg 18 kg på... 

Nuværende graviditet har jeg indtil videre taget 16 kg på og er 24+0 og når at tage mere på... 

Nogle tager lidt på andre tager meget på.. Det er meget forskelligt fra graviditet til graviditet! 

Anmeld

30. maj 2011

Nynne88

Jeg har taget 8-9 kg på og var normal - til undevægtig før jeg blev gravid. Min læge sagde det var heeelt fint 

Anmeld

30. maj 2011

Fru.Ø

Det tror jeg ikke det er

Anmeld

30. maj 2011

bobbles

Eva. skriver:

Kommer jo an på om du er normal, over eller undervægtig og hvis du tager 20 kilo på endnu eller 2 kilo på...så det kan man vel næppe svare entydigt ja eller nej til..

Hvad synes du selv?

min bmi er ikke normal vægtig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.