Vær mit mads og monopolet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2011

Lulle25

Anonym skriver:

Jeg ved godt at jeg lyder fej, men tro mig, jeg har skam spurgt og har skam inviteret, rigtig mange gange og hver gang bliver det til, om vi ikke kan gøre det hos dem, så de ikke skal køre, jeg "moster" til hendes børn, og har været der for hende altid igennem de sidste 8 år, og når jeg så har inviteret, bliver det til at vi betaler mad og drikkelse og kommer hjem til dem og laver maden osv, og det vil det så osse blive når jeg får den lille, så vil jeg sku da hellere blive hjemme end at tage ud til hende for så stadig at skulle gøre aæt arbejdet, og tro mig i hendes hjem er det sku en opgave i sig selv for alt skal vaskes op først, inden man kan komme igang, jeg mener bare jeg bruger ikke et skærebræt der har stået de sidste 14 dage, med alverdens ting, på, grøntsager, kød børnenes madpakker, så ja jeg er sippet og træls og en rigtig dårlig veninde

Jeg har nu hverken kaldt dig sippet eller en dårlig veninde. Du har jo ikke den lille endnu så du ved jo ikke om hun har mere forståelse for dit behov efter du selv har en lille. Hvis hun stadig helst vil være hjemme må du jo tage en beslutning om du vil blive ved at være sød eller du holder fast i din beslutning. Men ofte har vi aftalt med vores venner at man er mest ved dem der har spædbørn eller små børn, så det kunne du jo prøve at lægge op til overfor hende håber i finder ud af det, selvom jeg nu synes hun lyder til at være lidt uretfærdig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.