Bider i tøj/stof

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2011

JulieE

Kaufie skriver:

Vi smurte Go'negl på de der jakkeflapper - det hjalp.

Det hedder noget andet nu, men i matas ved de godt hvad det er....

Det har jeg også overvejet til jakken, men jeg kan jo ikke smøre hele hendes dynebetræk ind idet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

JulieE

Chr-Hei skriver:

Følger lige med har samme problem med min stedsøn på 6 det er piss træls

Ja, det er nemlig pisse træls!! Håber du også kan få nogle gode råd her så 

Anmeld

30. maj 2011

Vingummien

JulieE skriver:

Griner, ja det gør det! Hvor sjovt at det er fødderne 

Ja :p med det samme folk smækker fødderne op i sofaen og han sidder der også... Så haps

Anmeld

30. maj 2011

LC

Ja, som en anden skrive giv hende et stykke stof...

Kom med det samme til at tænke på de der små nusseklude man kan få til babyer, babyer elsker nemlig også at ligge med et stykke stof..

Min datter har selv en, men den er aldrig rigtig blevet populær.. men hun bider heller ikke i andre ting.

Anmeld

30. maj 2011

Kaufie

JulieE skriver:

Det har jeg også overvejet til jakken, men jeg kan jo ikke smøre hele hendes dynebetræk ind idet 

Nej, det kan der være noget om - Er det ikke bare hjørnerne?? 

Bumbum - der har jeg ingen råd - det problem har vi heldigvis ikke haft - endnu...

Anmeld

30. maj 2011

JulieE

LC skriver:

Ja, som en anden skrive giv hende et stykke stof...

Kom med det samme til at tænke på de der små nusseklude man kan få til babyer, babyer elsker nemlig også at ligge med et stykke stof..

Min datter har selv en, men den er aldrig rigtig blevet populær.. men hun bider heller ikke i andre ting.

Det er helt klart noget vi overvejer. Hun er 4 1/2 år og har ikke brugt sutteklud før. Egentlig synes jeg jo det er for babyer, men hvis det kan hjælpe.... 

Anmeld

30. maj 2011

LC

JulieE skriver:

Det er helt klart noget vi overvejer. Hun er 4 1/2 år og har ikke brugt sutteklud før. Egentlig synes jeg jo det er for babyer, men hvis det kan hjælpe.... 

Man kan jo godt få nogle der ikke er totalt babylyserød eller lyse blå.. det er den vi har godt nok.. men man kan finde mange fine.

Ved de har nogle på http://morogbaby.com

Anmeld

30. maj 2011

JulieE

Kaufie skriver:

Nej, det kan der være noget om - Er det ikke bare hjørnerne?? 

Bumbum - der har jeg ingen råd - det problem har vi heldigvis ikke haft - endnu...

Nej, hvis bare det var hjørnerne, så havde det været til at løse, men det er forskellige steder på dynen (og puden) alt efter hvordan den lige ligger   Men tak for forslaget. Min mand siger lige, at han har hørt at "Go negl" (eller hvad det hedder) skulle misfarve? Ved du noget om det?

Anmeld

30. maj 2011

JulieE

LC skriver:

Man kan jo godt få nogle der ikke er totalt babylyserød eller lyse blå.. det er den vi har godt nok.. men man kan finde mange fine.

Ved de har nogle på http://morogbaby.com

Ja, der er rigtig mange søde. Vil da helt klart kigge på linket 

Anmeld

30. maj 2011

JulieE

Vingummien skriver:

Ja :p med det samme folk smækker fødderne op i sofaen og han sidder der også... Så haps

Hvor sjovt... Tidligt at udvikle en fod-fetisch 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.