Bider i tøj/stof

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.280 visninger
31 svar
0 synes godt om
30. maj 2011

JulieE

Min datter på 4 år har en dårlig vane, som jeg er ved at være godt træt af. Hun bider i sit tøj og sengetøj. Jeg synes efterhånden jeg har prøvet alle mulige måder at vænne hende af med det... sagt tøj og tal med store bogstaver, pædagoisk forklaret hende at tingene går i stykker osv. Hende ene jakke er snart ved at være bidt i stykker oppe med kraven  Andre der har prøvet det? og hvad gjorde I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

JulieE

Op igen 

Anmeld

30. maj 2011

sarahb

Kender en hvis pige gør det samme dog ved alt, møbler, blyanter, sit hår, tøj osv osv. Der har de ikk haft held med noget og heller ikke læger osv. Og hun er 8...

Anmeld

30. maj 2011

Holbæktrunten

JulieE skriver:

Op igen 

Jeg gjorde det selv da jeg var barn... Simpelthen fordi at det var en rar følelse :0)

Det hjalp da jeg fik et stykke "godt" stof (for jo, der er godt og dumt stof) at gnaske i... Så måtte jeg gumle på det alt hvad jeg lystede, og lærte stille og roligt at holde bisserne fra sengetøj/bluser/bog papir

Anmeld

30. maj 2011

JulieE

sarahb skriver:

Kender en hvis pige gør det samme dog ved alt, møbler, blyanter, sit hår, tøj osv osv. Der har de ikk haft held med noget og heller ikke læger osv. Og hun er 8...

Åh... ØV! Håber ikke min datter bliver ved så længe!!! 

Anmeld

30. maj 2011

Vingummien

JulieE skriver:

Min datter på 4 år har en dårlig vane, som jeg er ved at være godt træt af. Hun bider i sit tøj og sengetøj. Jeg synes efterhånden jeg har prøvet alle mulige måder at vænne hende af med det... sagt tøj og tal med store bogstaver, pædagoisk forklaret hende at tingene går i stykker osv. Hende ene jakke er snart ved at være bidt i stykker oppe med kraven  Andre der har prøvet det? og hvad gjorde I?

Hehe min bider i folks fødder

Lyder som om det er dyr vi har som børn

Anmeld

30. maj 2011

Chr-Hei

Følger lige med har samme problem med min stedsøn på 6 det er piss træls

Anmeld

30. maj 2011

JulieE

Holbæktrunten skriver:

Jeg gjorde det selv da jeg var barn... Simpelthen fordi at det var en rar følelse :0)

Det hjalp da jeg fik et stykke "godt" stof (for jo, der er godt og dumt stof) at gnaske i... Så måtte jeg gumle på det alt hvad jeg lystede, og lærte stille og roligt at holde bisserne fra sengetøj/bluser/bog papir

Tak for dit svar!! Det var da værd at overveje, at finde et stykke stof hun kan gnaske lidt i  

Og rart at få en mulig forklaring på hvorfor hun gør det!! 

Anmeld

30. maj 2011

Kaufie

Vi smurte Go'negl på de der jakkeflapper - det hjalp.

Det hedder noget andet nu, men i matas ved de godt hvad det er....

Anmeld

30. maj 2011

JulieE

Vingummien skriver:

Hehe min bider i folks fødder

Lyder som om det er dyr vi har som børn

Griner, ja det gør det! Hvor sjovt at det er fødderne 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.