„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Uha, tænker jeg, som spiste monster meget laks under min graviditet, generelt meget fisk.... Jeg tog ikke meget hensyn.... Tror man skal tage alle de forbehold med måde og ikke lade det tage overhånd.... skulle du spise 500g fisk en uge, så skader det nok ikke.... for så spiser du måske det ikke ugen efter.... man kan også tage det meget bogstavligt...
Jeg har en veninde nu, som er højgravid... hun løb i starten af graviditeten indtil hun ikke kunne mere... hun gjorde rent på sygehuset hver dag, hun farver sit hår... spiser monster stærkt mad... og drikker pepsi max....og hun har ingen kvaler haft af nogen slags... derimod mig, som tog mange hensyn(dog ikke fisken), men alt andet, fødte 15 uger før tid.. derfor tænker jeg alt med måde og lad det ikke tage overhånd... Har iøvrigt hørt man får kloge børn af at spise meget fisk..
Og noget taler for det... for trods han tidlige start har han meget meget travlt med alt... kravler allerede (korigeret 7 mdr), selv vores motorikkonsulent er meget benovet.... Så min termologi "alt med måde" og fisk er sundt.... en god reje salat er ikke af vejen.. bare du lige springer agurkerne over pt....
Anmeld