spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2011

Holm88

Jeg kan fint leve for under 100 kr på en uge - kommer selvfølgelig an på hvad man har derhjemme af pasta, ris mm.

Hvis jeg sidder stramt i det, køber jeg mælk, tun på dåse som er godt til pasta, nudler, jamen alt mulig nemt og billig mad. Jeg ryger ikke så der spare jeg jo lidt

Men alt efter hvad man har derhjemme og hvor meget man er villig til at spare , ja så er det altså kun fantasien der sætter grænser..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

Filippa & Liva

Da jeg var alene i sin tid havde jeg en periode kun 1400,- til mig selv en hel måned, når alt andet var betalt ...

Jeg røg heldigvis ikke, så der sparede jeg da de penge men jeg indrømmer da blank at jeg synes det var stramt.

Mine indkøb bestod primært af mælk, morgenmadsprodukter, rugbrød og pålæg og aftensmad, ofte i form af pasta med ketchup.

Anmeld

30. maj 2011

MichellaMalou

han kan vist ikke stoppe nu da han ikke har det så godt da moren har taget hans søn fra ham og kæmper en kamp for at få ham tilbage... 

men han skal os have kød ellers får han det skidt.. men han kan jo ingenting lave bare fordi hans mor synes hun skal styrer det hele han har stort set aldrig penge til noget 

Anmeld

30. maj 2011

Carina1977

Vi er 1 voksen og 1 barn, og vi lever for ca. 800 kr. i ugen og der er også inkluderet cigaretter.

Så et skud på tasten 4-500 kr. skal han nok regne med, for at kunne få det til at løbe rundt. Hvis han kvittede smøgerne, så tror jeg sagtens man kunne leve for 300 kr. ugentligt.

Anmeld

30. maj 2011

MichellaMalou

præcis..

men synes det helt væk det er hans mor der sidder på de penge.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.