spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

785 visninger
14 svar
0 synes godt om
30. maj 2011

MichellaMalou

heej alle i skønne kvinder.. jeg ville hører hvor meget i tror en enkel person kan leve for om ugen bare i mad og det der hører til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

MichellaMalou skriver:

heej alle i skønne kvinder.. jeg ville hører hvor meget i tror en enkel person kan leve for om ugen bare i mad og det der hører til

Det kommer jo an på hvad du vil spise!?

Men du  kan godt gøre det for 500,-!!

Stine og Lisa.

Anmeld

30. maj 2011

LinLin

Jeg levede i to år for 2700 kr til alt udover husleje, varme og vand - fik dog licens betalt af min søde bedstefar  Men ellers var det hvad jeg havde! Så det har nok været ca 400 kr/uge

Anmeld

30. maj 2011

Dinna88

Hvad er "det der hører med"?

Jeg spiser ikke kød og drikker ikke mælk, så de dyre produkter er sløjfet her, hvilket gør, at min mad koster tæt på ingenting.  

Anmeld

30. maj 2011

MichellaMalou

jamen egenlig alt mad og mælk, også er der os smøger.

det er en af mine venner nemlig.

hans mor siger han kan leve for 300 kr om ugen i mad. og der skal der os være smøger ind i 

Anmeld

30. maj 2011

Madam Blå

Det kommer jo an på hvor meget man ryger. Er det en pakke om dagen, så er det stramt.. Og er det inkluderet cafe-ture, buture, sko, tøj osv?

Anmeld

30. maj 2011

MichellaMalou

Kristinav skriver:

Det kommer jo an på hvor meget man ryger. Er det en pakke om dagen, så er det stramt.. Og er det inkluderet cafe-ture, buture, sko, tøj osv?

ja han skal leve for de 300 om ugen og han kan intet lave for så kan han ikke få mad .. 

Anmeld

30. maj 2011

Madam Blå

MichellaMalou skriver:

ja han skal leve for de 300 om ugen og han kan intet lave for så kan han ikke få mad .. 

Det er temmelig stramt. Det kan lade sig gøre, men bliver ikke nødvendigvis sjovt. Drop rygningen, der kan spares en del penge! Og så må man håbe at han kan lide pasta med ketchup og andet billigt mad.

Jeg ville ikke holde ud at have så lidt penge at gøre med. Hvis det var for en overkommelig periode, så kan det gå - men det er rigtig hårdt ikke at have penge til noget som helst..

Anmeld

30. maj 2011

Carina:-)

300 er for lidt ,når han også ryger.

Men så er der jo en anledning til at stoppe

Anmeld

30. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Med rygning vil jeg sige 500 er ca min. beløbet. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.