Til fleregangsfødende... Fravælger i eller...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2011

Ann-

jeg fik dem igen denne gang, og jeg meldte mig ikke ud. men skal bare skrive ny termin på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

chael

MariaMus skriver:

Jeg kunne ikke få fra Babysam denne gang, da de skrev at husstanden allered havde fået en gang - med barn nr. 1 altså...

Jeg har denne gang fået fra libero, vidste ikke at man kunne få noget fra apoteket eller matas.

Bare brug en anden adresse

Det gjorde jeg, og også en anden e-mail.

*Camilla 23+0

Anmeld

1. juni 2011

stella

Mira0911 skriver:

Jamen du kan få hos: 

Babysam 

Nettorvet.dk 

Matas 

Apoteket (Først når man har født og inden barnet er 1 år) 

Det er lige dem jeg ved... 

hvor henne på nettotovet.dk

Anmeld

1. juni 2011

DenLykkelige

chael skriver:

Ja, de kan fået både fra apoteket, libero, babysam og Matas. Ved ikke om der er nogen jeg har glemt.

Men det er små start pakker, med vareprøver, en sut, tandbørste, frugtmos, cremer, ammeindlæg, baby sæbe osv. Men ikke det helt vilde.

Det er som sagt bare vareprøver. Men meget godt når man er første gang. De er meget hyggelige og i nogen af pakkerne kan der også være bleer i, f.eks fra libero

*CAmilla 23+0

Går man bare derop og beder om det? eller skal man melde sig ind i klubber og sådaan noget?

Anmeld

1. juni 2011

Mira0911

stella skriver:

hvor henne på nettotovet.dk

Det kan du her.. Den er dog udsolgt lige pt.. 

http://www.nettorvet.dk/vare/pampers-baby-startpakke/5700382352449

Anmeld

1. juni 2011

chael

CSDK<3 skriver:

Går man bare derop og beder om det? eller skal man melde sig ind i klubber og sådaan noget?

Du kan melde dig til dem alle via nettet. Bare google det

*Camilla 23+0

Anmeld

1. juni 2011

bobbles

Vingummien skriver:

Hvad er der i den fra apoteket?

der er noget shampoo til mor her, og lidt cremer til den lille, ikke det helt store

Anmeld

1. juni 2011

Maja88

hvad er der i apotekets

Anmeld

1. juni 2011

Vingummien

Mille maria skriver:

der er noget shampoo til mor her, og lidt cremer til den lille, ikke det helt store

oki

Anmeld

1. juni 2011

Clisolka

MariaMus skriver:

Jeg kunne ikke få fra Babysam denne gang, da de skrev at husstanden allered havde fået en gang - med barn nr. 1 altså...

Jeg har denne gang fået fra libero, vidste ikke at man kunne få noget fra apoteket eller matas.

Sjovt, jeg fik det modsatte svar da jeg skulle bestille min. Jeg havde registreret året før, men mistede (nåede aldrig at hente pakken). Jeg skulle blot sende dem en mail vedr. udmelding og bestille igen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.