Til fleregangsfødende... Fravælger i eller...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2011

Valle81

Mira0911 skriver:

Jeg kan ikke bestemme mig, om jeg skal eller ikke skal... 

Jeg synes man får super mange fine ting:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

Mira0911

Valle81 skriver:

Jeg synes man får super mange fine ting:0)

Ja det synes jeg også man gør... 

Anmeld

1. juni 2011

Valle81

Mira0911 skriver:

Ja det synes jeg også man gør... 

Det er mere det om man gider rende efter dem:0)

Anmeld

1. juni 2011

Mira0911

Valle81 skriver:

Det er mere det om man gider rende efter dem:0)

hehe ja... Her det jo godt kæresten der kommer til det... hvis det er... Jeg bliver så dårlig når jeg kommer ud i en bil og skal køre.. 

Anmeld

1. juni 2011

Mama2980

Jeg har valgt det fra

Anmeld

1. juni 2011

MariaMus

Jeg kunne ikke få fra Babysam denne gang, da de skrev at husstanden allered havde fået en gang - med barn nr. 1 altså...

Jeg har denne gang fået fra libero, vidste ikke at man kunne få noget fra apoteket eller matas.

Anmeld

1. juni 2011

DenLykkelige

Øhm.. Det her er måske et mærkeligt spørgsmål..? Men er babypakkerne bare noget man får gratis diverse steder når man er gravid? Jeg har ikke hørt om dem før nemlig.. Har så heller ikke fået børn tidligere, end denne nuværende graviditet!

Anmeld

1. juni 2011

Vingummien

Mille maria skriver:

jeg har fået en gratis pakke fra apoteket samt en baby box fra baby sam. fik ingen ting da jeg fik min første datter, tror ikke jeg var klar over man kunne få de ting dengang

Hvad er der i den fra apoteket?

Anmeld

1. juni 2011

chael

Mira0911 skriver:

Nu kan man jo få end masse babystartpakker ved end del efterhånden... 

Er du en som skal have disse pakker igen eller vælger du dem fra? 

jeg har valgt dem helt fra denne gang... Jeg gider ikke skal melde mig ud og så melde mig ind igen.... 

Hvad gør du? 

Fravælger dem... De indeholder ikke noget jeg står og mangler...

Gidder heller ikke bruge tid på at rakke rundt efter dem denne gang. Nu er det så også 3. gang

*Camilla 23+0

Anmeld

1. juni 2011

chael

CSDK<3 skriver:

Øhm.. Det her er måske et mærkeligt spørgsmål..? Men er babypakkerne bare noget man får gratis diverse steder når man er gravid? Jeg har ikke hørt om dem før nemlig.. Har så heller ikke fået børn tidligere, end denne nuværende graviditet!

Ja, de kan fået både fra apoteket, libero, babysam og Matas. Ved ikke om der er nogen jeg har glemt.

Men det er små start pakker, med vareprøver, en sut, tandbørste, frugtmos, cremer, ammeindlæg, baby sæbe osv. Men ikke det helt vilde.

Det er som sagt bare vareprøver. Men meget godt når man er første gang. De er meget hyggelige og i nogen af pakkerne kan der også være bleer i, f.eks fra libero

*CAmilla 23+0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.