Hjertepude, fup!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2011

Lolli

Enayia skriver:

Uha sikke en basse da Okay, så den har måske en virkning?

Synes det er en kamp mod de flade baghoveder. Det er svært at hitte rundt i om nogle ting blot er der for at "blive solgt" eller om det rent faktisk har en effekt

God tråd du lige lavede her. Jeg har nemlig også tænkt på at anskaffe sådan en. Men har også bare en ide om at det er fup og fidus.

Min datter har altid ligget rigtig meget på maven. Men hun er stadig lidt flad bag på hovedet. Min sundhedsplejerske mener det retter sig når hun begynder at sidde - så jeg tror jeg sparer de penge og lader tidne vise.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

Enayia

Lolli skriver:

God tråd du lige lavede her. Jeg har nemlig også tænkt på at anskaffe sådan en. Men har også bare en ide om at det er fup og fidus.

Min datter har altid ligget rigtig meget på maven. Men hun er stadig lidt flad bag på hovedet. Min sundhedsplejerske mener det retter sig når hun begynder at sidde - så jeg tror jeg sparer de penge og lader tidne vise.

Tror det er meget blandet hvad folk tror om den Efter jeg kan høre pg æse mig til hist og her.

Jeg putter vores datter halvt på siden, har lagt en pude med dyne over i bunden af hendes seng, så ligger jeg hende lidt halvt over den med ryggen, så kan hun ikke så godt møve sig om på ryggen Håber det retter sig igen. Man bliver bare så ked af det når man opdager deres hovedet bliver fladt selvom man kæmper for de ikke skal ligge på samme måde eller direkte på baghovedet.

Anmeld

30. maj 2011

Isabella_mor

Enayia skriver:

Jeg undrer mig med den hjertepude. Vores SP har nævnt lidt om den. Til SP møde mellem mange mang sp'er er der talt om denne her hjertepude slet ikke er til nogen nytte og det er fup. Børnene bliver flade alligevel selvom man har denne.

På sitet hvor den købes henvises til en læge som anbefaler den. Nogle der ved om denne overhovedet eksisterer? Har nu hørt fra flere at det eneste man vinder ved at købe den er mindre penge i pengepungen.

Hvad mener i andre? Er det fup eller virker den for jer som har prøvet den?

jeg syntes ikke det er fup. for vi har den og den har altså rettet villads nakke/hoved meget bedre ud end hvis vi ikke havde den. 

vi har brugt den i ca 3 uger, og der er markant forskel på hans baghovede... 

Anmeld

30. maj 2011

Isabella_mor

MinBabyOscar <3 skriver:

hey vi har den og den har da hjulpet vores søn er dog stadig flad bare ikk så meget som han har været, så lidt har den da hjulpet her

( skal dog siges min dreng er stor og tung i forhold til sin alder, nok derfor han ikk er blevet helt rund igen endnu, han er 5 måneder, 72 cm og vejer 10,4 kg , sååh)

SIKKE EN KRABAT... wow. og jeg som troede min dreng var kææææmpe..

Anmeld

30. maj 2011

K&S

Vi har brugt den til Anton og herhjemme har den været en succes...!

Anmeld

30. maj 2011

FruHolm <3

isabellamor skriver:

SIKKE EN KRABAT... wow. og jeg som troede min dreng var kææææmpe..

ja han e stor, og MEGET tung at bære på

Anmeld

30. maj 2011

FruHolm <3

Enayia skriver:

Uha sikke en basse da Okay, så den har måske en virkning?

Synes det er en kamp mod de flade baghoveder. Det er svært at hitte rundt i om nogle ting blot er der for at "blive solgt" eller om det rent faktisk har en effekt

ja hehe  han var helt flad før fra nakken og op men nu buler hans hoved da ud af igen, så vil sige det indtil videre er rettet 40% op igen, så det har da virket, og mod helt fladt hoved har det hjulpet på det

har hørt fra flere at den har hjulpet, nogen hvor hovedet er helt rundt igen og nogen hvor man kun lige kan ane lidt fladhed  

Anmeld

30. maj 2011

_-Kathrine-_

Har lige købt den... Villads har kun en lille antydning af fladt baghoved, men vil helst ikke det skal blive værre... så håber den virker  Første nat er gået fint.. han lå stadig på den om morgenen

Mvh Kathrine

Anmeld

30. maj 2011

Siljes Mor

Her har den virket rigtig godt... Silje var blevet noget flad bag på, og har nu brugt den i ca 6 uger, og hovedet har rettet sig meget.

Dog nogle gange ligger hun ikke lige på den om morgenen, har også haft hendes arm inde i den, og en enkelt morgen lå den og hvilede på hendes pande.

Men hun er snart 5 mdr..så hun ligger jo ikke så stille som hun har gjort.

Men alt i alt, vil jeg gerne anbefale den til andre.

Anmeld

31. maj 2011

Sofia

Vi har købt en til Alfred, fik den anbefalet af både vores SP og vores kiropraktor. Jeg ved ikke rigtigt om jeg kan se en effekt endnu, men jeg tænker den hjælper, det ville sikkert blive værre hvis jeg ikke brugte den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.