Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ikke kaffedrikker her Puuuh, har aldrig kunnet lide smagen - og the drikker jeg kun, hvis jeg er syg og har ondt i halsen
Jeg vil langt hellere drikke et glas vand fra hanen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lauritz skriver: -den ligger da under andet
-den ligger da under andet
Eeeej den skal da have en kategori for sig selv, hehe Ej pjat. Men det er nu hyggeligt med sådan en afstemning.
Te når det kold og ellers saftevand/cola og vand. ALDRIG kaffe
KAKAO! Og hvis jeg er forkølet eller fryser rigtig meget, så bliver det the . Kan slet ikke lide kaffe , har endda prøvet med mælk og sukker til, men nej . Men udover det synes jeg duften af nybrygget kaffe er SKØN!
Tina&Martin skriver: Hahahaha, hvad er elevator the ???
Hahahaha, hvad er elevator the ???
Jeg har stemt Andet, da jeg drikker begge dele. Det er meget forskelligt hvad jeg drikker mest, det er tit i perioder jeg drikker the ekstremt meget, kaffe er lidt mere jævnt jeg drikker det, men til gengæld ikke så mange kopper på en dag.
Fru. Skovrup skriver: Sådan noget som pickwick the.Som min far siger : duft på stof pose man hiver op og ned af vandet to gange, og så der the (duft vand) derfra navnet (elevator vand )
Sådan noget som pickwick the.Som min far siger : duft på stof pose man hiver op og ned af vandet to gange, og så der the (duft vand) derfra navnet (elevator vand )
KAFFE!
FrkLarsen skriver: KAFFE!
neeeeej søødeThe hehe
Ja Theee Som man i øvrigt ikke må stave med h længere, hvis man skal være regleret, men jeg skider på det. Haha
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128