Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Drikker begge dele . Men jeg drikker ikke så meget mere nu, hvor der er bebs på vej. En kop kaffe om morgenen SKAL jeg have og så drikker jeg en kop te en gang i mellem om aftenen.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg tror aldrig jeg kommer til og lære og drikke kaffe, bare duften af det hader jeg The drikker jeg helst kun når jeg er syg..Så har stemt andet for varm kakao
Jeg drikker meget sjældent kaffe, da jeg får ondt i maven af det. Iskaffe kan jeg dog kalre til hver en tid
Jeg drikker meget te. Gerne grøn te med lime uden koffein nede fra te-pusheren i byen
Jeg har stemt the, MEN kun hvis jeg er virkelig syg...!
Ellers er jeg ikke til varme drikke
allerhelst kakao...og ellers the..og kaffe tjaa helst den irske udgave eller en islatte med vanilje og hasselnød kan jeg også klare.
:-) Sisse
jeg drikker begge dele
Kaffe
Lauritz skriver: Hvor mange kaffedrikkere er vi herinde?
Hvor mange kaffedrikkere er vi herinde?
jeg stemt the,, jeg kan ikke leve uden min the hver dag
Drikker te, men det er ikke særlig tit mest når det er rigtig rigtig kold altså når det sner og stormer
Jeg er dybt afhængig af kaffe.
Faktisk er jeg et rigtigt væmmeligt menneske fra jeg står op og indtil jeg har drukket de første 2 kopper. Af samme grund står jeg typisk op en halv time før resten af familie ;-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128