Holder man tale til en dåb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2011

Mi

Det har jeg aldrig oplevet, altså at der er blevet holdt tale

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

Fenja09

Synes selv at i skal bestemme om i holder tale eller ej, men tror ikke det er flertallet der gør det. Jeg har i hvert fald aldrig oplevet det.

Har i noget ekstra på hjertet udover at takke fordi folk er kommet, så synes jeg sagtens at i kan sige det i en lille tale, hvis det er hvad i har lyst til.

/Fenja

Anmeld

30. maj 2011

Tystys14

Tusind tak alle sammen

Anmeld

30. maj 2011

JulieE

Jeg tror det er meget forskelligt fra familie til familie. Nu har vi ikke hold dåb, men har navngivet vores. Til navngivningsfesten har min svigerfar holdt en lille tale baseret på et uddrag af en børnebog, som barnet så har fået. Det har han gjort for alle 4 børnebørn 

Anmeld

30. maj 2011

Tystys14

KarinaB. skriver:

Jeg havde slet ikke set den komme... Først havde hun lavet en sang (som vi ikke engang har gemt ), og så skulle hun jo tale bagefter.. Puuhaa, den var grum.. Kan slet ikke huske hvad hun sagde, kun at jeg sad og tænkte at nu skulle hun stoppe... 

INGEN har siden omtalt den episode af barnedåben 

Det kunne jeg forstille mig hi hi. Det ville bestemt heller ikke være noget vi glemmer hvis min svigermor gør det.  (det bekymre mig lidt jeg ikke hvade tænkt det kunne blive en mulighed.)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.