Er SÅ såret, og skuffet over os begge...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2011

Barbamama

Man vil jo altid være et nummer i rækken. Min kæreste er nummer 4 i rækken og vi snakker ikke sammen om hvad vi har prøvet med andre for det vil bare såre os. Måske er du nummer 12 eller 13, men du kan i realiteten ikke bruge det til andet end at blive rigtig ked af det. Måske er du DEN SIDSTE i rækken fordi du er noget specielt for ham.

Og mht til sex'en, så nyd det I har sammen og det med at han ikke kan huske det er måske fordi at det ikke betyder så meget for ham som det gør for dig. Følelser er individuelle og I føler ikke det samme om de samme ting. Måske har han nydt det i øjeblikket og så glemt alt om det igen bagefter. For dig var det en stor ting og du husker det altid. Sådan vil det være med mange ting og det er ikke noget han gør for at såre dig. Jeg håber du kan lægge de dumme tanker til side og stole på at han elsker dig og ikke tænker på de andre han har været sammen med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

ano14316

Her i huset er det omvendt. ville egentlig gerne skrive som ano, men kan ikke finde ud af det. så skriver som mig selv. for det her er altså vigtigt at du hører 

Jeg har været sammen med rigtig rigtig mange før min kæreste ville være glad hvis han "bare" var nr. 12. Og han har kun være sammen med 1-2 før mig. Men jeg er fuldstændig, FULDSTÆNDIG ligeglad med om jeg har prøvet det før. Jeg tænker ALDRIG på andre jeg har haft sex med før ham. Men jeg kunne sagtens have kommet til at lave den samme fejl som han har. 

Jeg elsker min kæreste ubetinget over alt andet. og det har ingen betydning om jeg så havde været sammen med 2000 før ham. 

Tror det er vigtigt at du fokusere på at det er dig han er sammen med nu, og det ville han jo ikke være, hvis han ikke holdt rigtig rigtig meget af dig!

kæmpe herfra

Anmeld

30. maj 2011

lilledittemor

Jeg er helt enig med Holbæktruten omkring det med antal af partnere.. Jeg kan sgu heller ikke huske det - for det er ligemeget nu, og det er noget som jeg aldrig tænker på, med mindre jeg bliver spurgt.

Jeg kender godt de der tanker du render rundt med, de er bestemt ikke sjove. Men du kan jo desværre ikke gøre noget ved hans fortid - så du må få det bedste ud af det du har - og det at han er DIN mand nu

Jeg håber at du finder ud af det

Anmeld

30. maj 2011

lilledittemor

ano14316 skriver:

Her i huset er det omvendt. ville egentlig gerne skrive som ano, men kan ikke finde ud af det. så skriver som mig selv. for det her er altså vigtigt at du hører 

Jeg har været sammen med rigtig rigtig mange før min kæreste ville være glad hvis han "bare" var nr. 12. Og han har kun være sammen med 1-2 før mig. Men jeg er fuldstændig, FULDSTÆNDIG ligeglad med om jeg har prøvet det før. Jeg tænker ALDRIG på andre jeg har haft sex med før ham. Men jeg kunne sagtens have kommet til at lave den samme fejl som han har. 

Jeg elsker min kæreste ubetinget over alt andet. og det har ingen betydning om jeg så havde været sammen med 2000 før ham. 

Tror det er vigtigt at du fokusere på at det er dig han er sammen med nu, og det ville han jo ikke være, hvis han ikke holdt rigtig rigtig meget af dig!

kæmpe herfra

Det er det samme her, og jeg er helt enig

Anmeld

30. maj 2011

Vivian87

Kæmpe kram til dig først og fremmest

Det er ikke rart at være så usikker på sig selv!! Har selv været der, og det er en svær ond cirkel at bryde..

Min mand og jeg har prøvet forskellige ting hver for sig - han har haft flere kærester end mig, hvor jeg har haft en del flere sexpartnere end ham fordi vi så forskelligt på sex og kærlighed indtil vi mødte hinanden. Så der er ting han har prøvet som jeg ikke har og omvendt.

Men nu har din kæreste jo valgt dig, og hvis ikke han elskede dig og elskede at ha sex med dig så havde i vel ikke været sammen så længe?
Hvorfor skal du gå glip af de ting DU gerne vil udforske med ham, bare fordi han har prøvet det før?? Som der allerede er en der har skrevet, så er det måske ikke nyt for ham det hele, men han har aldrig prøvet det med DIG før, og det gør det til en ny oplevelse for ham.

Ta en snak med ham, er sikker på det vil hjælpe dig at høre fra ham selv at sex med dig bestemt ikke bare er som at ha sex med et nummer i rækken!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.