Anonym skriver:
Der er en væsenlig aldersforskel på kæresten og jeg, hvilket jo så gør det klart at han har mere erfaring end jeg har når det kommer til sex.
Nu ligger landet sådan, at jeg har det utroligt svært med at være sammen med ham, pga. jeg hele tiden hjernevasker mig selv med at jeg jo bare er hans nummer 12 eller 13... (han laver hele tiden om på antallet han har været sammen med før mig.)
Nu har vi været sammen i lidt over et år, og kun haft sex der var lidt anderledes end det normale en gang (vi havde bind for øjnene) noget jeg aldrig havde prøvet før. Da jeg så nogle mdr. senere forslår om ikke vi igen skulle prøve noget lidt anderledes, og spørger ham om han har en idé.
Han svare "vi kunne jo gøre det med bind for øjnene", og jeg smiler til ham og siger "Jammen det har vi jo prøvet før"... stilhed... han siger "Har vi det... det kan jeg da ikke huske vi har"
Jeg følte mig SÅ dum, og blev så såret... og tænker stadigvæk hele tiden på det... Jeg er efter ham hele tiden med det... og han får aldrig fred...
Det eneste vi har gjort sammen som ikke er helt almindeligt, kan han ikke huske...
Igår spørger jeg ham så igen igen, hvorfor han ikke kan huske det, og om han SLET ikke kan huske noget fra det... da han nogle gange virker som om at det kan han godt huske nu, og andre gange slet ikke kan huske det...
DER går det op for mig at grunden til han ikke kan huske det er pga. han jo har prøvet det før med en tidligere kæreste... (den tanke var slet ikke faldet mig ind...
) Og nu ville jeg ønske jeg ikke havde været så fandens forelsket i ham, at jeg var så SNOT dum at bilde mig ind det også var noget anderledes og nyt for ham... 

JEG føler mig så såret... så hver gang jeg har nævnt det for ham, så har han jo selvfølgelig tænk på hende han havde det med før... 
Og det han tror nogle gange han kan huske... jammen det er jo selvfølgelig også hende den anden... hvor dum kan jeg være... hvorfor gik det først op for mig igår... 

Det var jo så tydeligt... (jeg havde virkelig bildt mig ind det var lige så nyt og spændene for ham, som for mig...)
MEN for ham er sex bare sex... og mænd lægger vel ikke det samme i det som jeg gør... jeg ville slet ikke havde gjort det med bind for øjnene med ham, hvis han bare havde fortalt mig han havde prøvet det før... og hvis jeg havde vidst senere at det ikke betød noget for ham... at jeg ikke var vigtigere end at det er hende den anden han tænte/tænker på... 
UNDSKYLD MANGE GANGE MEN ER SÅ KNUST OVER JEG VAR SÅ DUM, OG SÅ SNOT FORELSKET AT JEG GLEMTE HAN JO NOK HAVDE PRØVET DET FØR... OG JEG IKKE ER SPOR ANDERLEDES END AT JEG BARE ER NUMMER 12... 

Har ikke brug for hårde kommentar lige nu... men bare at komme ud med min skuffelse... (nu ved jeg at vi ikke skal prøve noget andet, han har jo sikkert prøvet det før, så det bliver kun noget nyt og spændene for mig...) JEG ER SÅ DUM... hvorfor tænkte jeg ikke det var derfor noget før...
Kære dig...
først skal du lige have et kram
kan godt forstå dig, at man kan føle sig dum nogen gange.
Som du selv skrive har han prøvet mere end dig og synes måske ikke det er en så vild oplevelse mere, da han har prøvet det med andre også.
Men når det så er sagt, så synes jeg nu lige at han skulle tage sig sammen, efter min mening skulle han da kunne huske at i har hygge jer på den måde, og det er ligemeget om han så har gjort det samme med andre piger. DET ER DIG HAN ER SAMMEN MED NU!!
Kan ikke helt forstå at du skal føle dig dum, du er sammen med din kæreste, så regner man da med at ens kæreste også er vild med en, selvom han har været sammen med andre før dig.
Jeg tror jeg ville tage en alvolig snak med ham om hvad han føler for dig og omvendt, så man sammen kan komme videre.
Jeg havde selv sådan en snak med min kæreste for mange år siden, da jeg ikke ville have har kiggede på andre piger, eller snakkede med dem når vi var i byen. Vi fik en god snak om alt og fik rigtig åbnede op for hinanden, det er 6 år siden nu, og vi er stadig sammen og venter vores første barn om 1 måned.
Håber du måske kan bruge noget at det jeg har skrevet, så du også kan få det godt igen og ikke være ked af det, eller føle dig dum.