Bliver han så ikke klog?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2011

2721

sarahb skriver:

synes bestemt bare du skal tage det i hans tempo, det er da noget mærkeligt noget at han ikke skulle blive klog senere, det er jo ikke fordi vi kun har en ration klogskab, det kommer da med årene.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

eElak

Anonym skriver:

Jeg høre det fra rigtig mange mennesker og vil høre jeres mening Min søn har gået siden 10 1/2 mdr og går rigtig flot - han kan sætte ting sammen hvor jeg nogen gange sidder og kigger lidt bagefter.. Han er blevet et år i maj og han har sådan en med klodser hvor man skal putte den i rigtige huller.. Og det gør han i første forsøg, han ved hvordan de skal vende.. Hans legetøj i kategorien 1år keder ham..Og det er så her folk siger jeg skal stoppe ham fordi de mener han udvikler sig for hurtigt - så han ikke kan bliver "klog" senere hen..Hvad skal jeg gøre, hans legetøj keder ham og han udvikler sig så hurtigt.. :/

Det må da være en and den der... Altså med at barnet ikke bliver klogt, tror skam på hvad du skriver :-)

Tag det i hans tempo - børn udvikler sig forskelligt.. Det er først fra børnehavealderen man alligevel kan se om der er noget man skal være ekstra opmærksom på i forhold til "intelligens", udvikling osv...

Altså i de fleste tilfælde... :-)

Anmeld

30. maj 2011

Anonym trådstarter

metteswn skriver:

nu bliver jeg nødtil at spørge. fejler han noget bestemt? for synes alle biografier jeg har læst om folk med sygedomme, har det vist sig på den måde da de var små, ikke for at skræmme eller noget. Tænkte bare hvis det skyldes det ville jeg da snakke med en læge om det

Har lige været til et års undersøgelse med ham og lægen synes det hele så utrolig fint ud - SP kommer imorgen Tror ikke han har en sygdom, lægen siger ihvertfald ikke noget til det

Anmeld

30. maj 2011

mn

Anonym skriver:

Har lige været til et års undersøgelse med ham og lægen synes det hele så utrolig fint ud - SP kommer imorgen Tror ikke han har en sygdom, lægen siger ihvertfald ikke noget til det

nårh okay hvis han ikke er syg, så er det da bare at fortsætte i hans tempo tænker jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.