Anonym skriver:
Jeg høre det fra rigtig mange mennesker og vil høre jeres mening
Min søn har gået siden 10 1/2 mdr og går rigtig flot - han kan sætte ting sammen hvor jeg nogen gange sidder og kigger lidt bagefter.. Han er blevet et år i maj og han har sådan en med klodser hvor man skal putte den i rigtige huller.. Og det gør han i første forsøg, han ved hvordan de skal vende.. Hans legetøj i kategorien 1år keder ham..Og det er så her folk siger jeg skal stoppe ham fordi de mener han udvikler sig for hurtigt - så han ikke kan bliver "klog" senere hen..Hvad skal jeg gøre, hans legetøj keder ham og han udvikler sig så hurtigt.. :/
Øh, hvem siger at dit barn ikke må udvikle sig i det tempo der passer ham? Synes det lyder lidt som jalouxi...
Hvis jeg var dig ville jeg være rigtig stolt af min søn, og fræse ud og finde noget legetøj poden kan hygge sig med - det er jo det der er ideen med det. Han skal ikke have legetøj han keder sig med, han skal udfordres...
Har aldrig hørt mage til pladder, at børn bliver dumme af at være kvikke? Tvært imod tænker jeg at han risikerer at miste interessen og sit gå-på mod hvis ikke han udfordres nok...
Når det er sagt, skal man selvfølgelig ikke presse sit barn til at lære ting det ikke er klar til - men det er jo slet ikke der vi er henne med dig. Hvis det nye legetøj ikke interesserer ham, pakker du det jo bare væk og giver ham det igen når han er blevet lidt ældre....

Anmeld