at smile...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.819 visninger
23 svar
0 synes godt om
30. maj 2011

malenecl

har egentlig tænkt på noget som jeg håber I kan svare på .

hvornår begynder børn at smile "rigtig"? Min datter er 18 dage og  smiler nogengange, men min svigermor siger det er fordi hun har ondt i maven hun gør det?

Men ligemeget hvad, så ser det altså så sødt ud ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

Julemusen

Er meget forskelliget, men har læst at de ikke smiler rigtig før tidligst 4 uger efter fødsel, da der er så meget det lige skal vende sig til 

Min niece smilede først rigtig tydligt da hun var 8 uger. 

Anmeld

30. maj 2011

Angelspot

malenecl skriver:

har egentlig tænkt på noget som jeg håber I kan svare på .

hvornår begynder børn at smile "rigtig"? Min datter er 18 dage og  smiler nogengange, men min svigermor siger det er fordi hun har ondt i maven hun gør det?

Men ligemeget hvad, så ser det altså så sødt ud ..

Din datter kan sagtens smile allerede kort efter fødselen. Om det er pga maven ved jeg ikke, men det er ikke bevidst. Min søn sendte mig det rigtige første smil da han var 5 uger gammel. Han smilede skam også før, men da han var 5 uger, havde jeg god øjenkontakt med ham og han havde det dejligt i den stund og jeg kunne se at hans øjne smilede med ham. Derfor vil jeg tro det var hans første 'rigtige' smil

Anmeld

30. maj 2011

malenecl

Angelspot skriver:

Din datter kan sagtens smile allerede kort efter fødselen. Om det er pga maven ved jeg ikke, men det er ikke bevidst. Min søn sendte mig det rigtige første smil da han var 5 uger gammel. Han smilede skam også før, men da han var 5 uger, havde jeg god øjenkontakt med ham og han havde det dejligt i den stund og jeg kunne se at hans øjne smilede med ham. Derfor vil jeg tro det var hans første 'rigtige' smil

Nurg hvor sødt . Glæder mig til det smil!! . tak for svar.

Anmeld

30. maj 2011

malenecl

Kitty-Katten skriver:

Er meget forskelliget, men har læst at de ikke smiler rigtig før tidligst 4 uger efter fødsel, da der er så meget det lige skal vende sig til 

Min niece smilede først rigtig tydligt da hun var 8 uger. 

Okay, uh kan ikke vente på det rigtige smil. Tak for svar.

Anmeld

30. maj 2011

AnneBJ

Min søn smilede bevidst til os, da han var 2 uger og 5 dage gammel.

Det er meget forskelligt hvor hurtigt de gør det, og også hvor ofte. Dengang (2 uger) var vi heldige hvis det var et smil om dagen, nu (8 uger) er der MANGE smil dagligt!

Anmeld

30. maj 2011

Nessie

Jeg tror at min søn var 5-6 uger da han smilede bevidst første gang (er jeg i hvert fald sikker på).

Vi lå og hyggede om morgenen i sengen, og jeg åbnede øjnene og kiggede på ham , og der lå han så og studerede mig, og smilede til mig
Det var en skøn måde at vågne op på.

Jeg tror han var knap 2 mdr. da han begyndte at smile til alle der kiggede på ham

Anmeld

30. maj 2011

malenecl

AnneBJ skriver:

Min søn smilede bevidst til os, da han var 2 uger og 5 dage gammel.

Det er meget forskelligt hvor hurtigt de gør det, og også hvor ofte. Dengang (2 uger) var vi heldige hvis det var et smil om dagen, nu (8 uger) er der MANGE smil dagligt!

Åh hvor dejligt . De små smil hun kommer med nu, er jeg heeelt væk i allerede

Anmeld

30. maj 2011

malenecl

Nessie skriver:

Jeg tror at min søn var 5-6 uger da han smilede bevidst første gang (er jeg i hvert fald sikker på).

Vi lå og hyggede om morgenen i sengen, og jeg åbnede øjnene og kiggede på ham , og der lå han så og studerede mig, og smilede til mig
Det var en skøn måde at vågne op på.

Jeg tror han var knap 2 mdr. da han begyndte at smile til alle der kiggede på ham

Åh hvor fantastisk at vågne op til!! .

Anmeld

30. maj 2011

TbCp

Altså det der med at det er fordi de har ondt i maven det er en meget gammel skrøne... det passer ikke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.