Rødstrømpe i dagens anledning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2008

1977

Profilbillede for 1977
Tullebobs skriver:

Det ligger jo det i det - at hvis han er tilfredsstillet - så bliver han meget lettere at have med at gøre og så - som der så fint står: Falder han ikke for fristelsen ved julefrokosten!!! DET gør mig sgu sur. Faktisk på både mænds og kvinders vegne... Og jeg er sikker på, at min kæreste heller ikke ville bryde sig om, at blive fremstillet som en amøbe, der blot skal have sine seksuelle lyster stillet hele tiden.

Jeg læser det lidt som om: at jeg hellere må knalde med min mand inden en anden gør -og det er da nedvurderende for både ham og mig.

Kh Trine

Jeg ser det ikke helt på samme måde. Ligemeget hvordan du vender og drejer det, så har artiklen ret. Julefrokosterne er højsæsonen for utroskab. Og så er det ligemeget om man er ham - eller hunkønsvæsen.

Selvfølgelig har man lov til (og burde) tænke selv, men når sprutten går ind, går forstanden ud. Og når man har tilbragt de sidste 2 uge med at skændes med konen over absolut ingenting, juleaften med svigermor eller andre banaliteter PLUS hun har lukket for det varme vand, og været mere optaget af beskidte bleer end at sige "jeg elsker dig, skat". Ja så bliver man fristet - har du aldrig i bare et spiltsekundt haft den tanke?

Selvfølgelig er det ikke en unskyldning for at dyppe snablen i den forkerte honningkrukke, men som Susanne Bjerrehus sagde for nogle år tilbage: "Giv ham et blowjob inden han går til fest, så tænker han ikke på sex mere den aften"

Jeg synes det er et fint råd, for når hende vampen med kavalergang på til hagen står og blinker med øjnene, ja så KAN det gå galt hvis hjemmefronten er af H til.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2008

Honningblomst

Hvor er det godt jeg slipper for de bekymringer....det er da en af fordelene ved at være alene...tilgengæld så render jeg ind i alle de fulde vamle gifte mænd...føj, for den da...
Knus Eva...

Anmeld

20. november 2008

Loggidut

jeg ser heller ikke helt problemet her?

jeg tror ikke Michael ville synes om alle punkterne i den artikkel...men når alt kommer til alt handler det vel egentlig om at pusle lidt ekstra for hinanden...her er julen bare en god undskyldning for at bringe det på banen, men til daglig gælder det da også?

jeg vil sgu også gerne forkæles, høres og mærkes...

desuden elsker jeg min mand, og stoler 100% på ham, og jeg vil nu gerne give ham lidt kredit for den herlige tid vi har sammen...

så på mig virker det ikke stødende, tvært i mod!

Anmeld

20. november 2008

Tullebobs

Jeg stoler på at min kæreste ikke knalder ved siden af - ikke fordi, at jeg har tilfredsstillet ham inden han gik ud af døren, men fordi han elsker og respekterer mig!

Jeg gør gerne dejlige og rare ting for at forkæle min kæreste - så lad os blive enige om, at der da er gode og fine ideer i artiklen. Men jeg gør det fordi jeg elsker ham og ikke "for at holde på ham".

Herhjemme bliver sex aldrig et våben på hverken den ene eller anden måde.

Kh Trine

Anmeld

20. november 2008

Marie;-)

Synes den er fin. Og den kan jo tages til efterretning begge veje.... ;-)

Tror ikke det er meningen at man skal analysere den så grundigt på den måde du gør... :-)

Hvis man aldrig gør nogle af de ting artiklen nævner eller andre ting i den stil - ja så kan forholdet godt går galt.

Anmeld

20. november 2008

Honningblomst

Jeg stoler på at min kæreste ikke knalder ved siden af - ikke fordi, at jeg har tilfredsstillet ham inden han gik ud af døren, men fordi han elsker og respekterer mig!

Jeg gør gerne dejlige og rare ting for at forkæle min kæreste - så lad os blive enige om, at der da er gode og fine ideer i artiklen. Men jeg gør det fordi jeg elsker ham og ikke "for at holde på ham".

Herhjemme bliver sex aldrig et våben på hverken den ene eller anden måde.

Kh Trine

Men et hurtigt blowjob inden han smutter i byen har jo aldrig skadet....

Anmeld

20. november 2008

Marie;-)

Præcis! Det skader i hvert fald ikke...

Anmeld

20. november 2008

Honningblomst

Marie;-) skriver:

Præcis! Det skader i hvert fald ikke...

nej, vel-griner-

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.