Rødstrømpe i dagens anledning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.048 visninger
17 svar
0 synes godt om
20. november 2008

Tullebobs

Ja så kom dagen, hvor jeg måtte lufte min indre feminist. Jeg er normalt stor tilhænger af, at der er og skal være forskel på kønnene, men der er grænser!

Læs lige dette link:

www.juniormag.dk/index.php/familieliv/450-julekalender-

Det kan de sgu da ikke mene seriøst?! Er sikker på, at der har været noget carl mar/martin østergaard indeover det her...

Hvad mener I?

Knus fra Trine

P.s. Der skulle have været en masse sure smilys, men jeg kan ikke få dem til at virke lige nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2008

Honningblomst

Hvad er problemet???

Anmeld

20. november 2008

Moderator

Profilbillede for Moderator
Ved ikke, hvor fedt min mand ville synes, at det er, hvis jeg tropper op på hans kontor og meddeler ham, at han skal til ansigtsbehandling

Vil undlade at kommentere de andre punkter, men er enig med dig, Trine

Karoline

Anmeld

20. november 2008

Anne

Jeg kan heller ikke se problemet. Tvært imod, vil jeg tage nogle af fifs'ne til mig og gøre lidt ekstra godt for min elskede

Anmeld

20. november 2008

Anne

Karoline skriver:

Ved ikke, hvor fedt min mand ville synes, at det er, hvis jeg tropper op på hans kontor og meddeler ham, at han skal til ansigtsbehandling

Vil undlade at kommentere de andre punkter, men er enig med dig, Trine

Karoline

Kom nu Karoline, det er da lige ham

Anmeld

20. november 2008

Tullebobs

Det ligger jo det i det - at hvis han er tilfredsstillet - så bliver han meget lettere at have med at gøre og så - som der så fint står: Falder han ikke for fristelsen ved julefrokosten!!! DET gør mig sgu sur. Faktisk på både mænds og kvinders vegne... Og jeg er sikker på, at min kæreste heller ikke ville bryde sig om, at blive fremstillet som en amøbe, der blot skal have sine seksuelle lyster stillet hele tiden.

Jeg læser det lidt som om: at jeg hellere må knalde med min mand inden en anden gør -og det er da nedvurderende for både ham og mig.

Kh Trine

Anmeld

20. november 2008

Moderator

Tullebobs skriver:

Det ligger jo det i det - at hvis han er tilfredsstillet - så bliver han meget lettere at have med at gøre og så - som der så fint står: Falder han ikke for fristelsen ved julefrokosten!!! DET gør mig sgu sur. Faktisk på både mænds og kvinders vegne... Og jeg er sikker på, at min kæreste heller ikke ville bryde sig om, at blive fremstillet som en amøbe, der blot skal have sine seksuelle lyster stillet hele tiden.

Jeg læser det lidt som om: at jeg hellere må knalde med min mand inden en anden gør -og det er da nedvurderende for både ham og mig.

Kh Trine

Så er det godt, at man har givet ham et klippekort, så er man fri for at tage stilling til, om man selv har lyst.

Alt for manden. Når far er glad, er alle glade. Og videre i den dur...

Anmeld

20. november 2008

Tullebobs

Karoline skriver:

Så er det godt, at man har givet ham et klippekort, så er man fri for at tage stilling til, om man selv har lyst.

Alt for manden. Når far er glad, er alle glade. Og videre i den dur...

Præcis!

Anmeld

20. november 2008

Mathilde

Tullebobs skriver:

Kh Trine

Jeg er fuldstændig enig med dig Trine!

Anmeld

20. november 2008

Moderator

Der er flere fine punkter, som vi sikkert er flere, der kunne bruge som inspiration for at glæde hinanden mere i hverdagen, ikke bare december og for at minimere risikoen for utroskab. Når man har små børn, har parforholdet bare mere trange kår, og mange kunne sikkert blive bedre til at pleje det, så det ikke dør.

Men... jeg står af, når det begynder at lugte af at lægge låg på sig selv (for "kvinder brokker sig jo" - ja men hvorfor?) og gøre ting, man måske inderst inde ikke har lyst til. Blot for at please hinanden.

Og "Lad ham slippe for et familiearrangement" - hvad sker der lige der?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.