Sindsygt glad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

LenaJohansen skriver:

ja 

Jeg var blevet rasende. . De kan da holde deres mund hvis de ikke kan sige noget pænt. Har du sagt til dem at det jo var deres ønske som gik i opfyldelse og du ikke forstår deres bekymring? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

LenaJohansen

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg var blevet rasende. . De kan da holde deres mund hvis de ikke kan sige noget pænt. Har du sagt til dem at det jo var deres ønske som gik i opfyldelse og du ikke forstår deres bekymring? 

Ja har jeg også, og når jeg så siger det, så mener min mor at jeg tænker med mit underliv nu, fordi jeg ikke har haft sex i over et år

Kan slet ikk forstå hun kan få sig selv til at sige det

Anmeld

30. maj 2011

LenaJohansen skriver:

Ja har jeg også, og når jeg så siger det, så mener min mor at jeg tænker med mit underliv nu, fordi jeg ikke har haft sex i over et år

Kan slet ikk forstå hun kan få sig selv til at sige det

Hold op jeg kan slet ikke forstå at du ikke har smækket med dørene endnu. Jeg var blevet rasende 

Anmeld

30. maj 2011

LenaJohansen

Hold op jeg kan slet ikke forstå at du ikke har smækket med dørene endnu. Jeg var blevet rasende 

jeg er os rasende, men jeg er en person der er meget godmodig af mig... Næsten lidt for meget

Anmeld

30. maj 2011

LenaJohansen skriver:

jeg er os rasende, men jeg er en person der er meget godmodig af mig... Næsten lidt for meget

Ahhh, så det der den ligger. Det er godt at kunne give lang snor, men man må også kunne sige fra ind imellem. 

Jeg håber de snart er færdige med at gøøre som de gør. Måske er det i virkeligheden ikke så skidt hvis du flytter længere væk? 

Ej men altså, de skal da bare ønske Jer alt det bedste i verden. Han lyder jo som en god fyr, og også svigermors drøm. Det jo ik fordi han er led ved dig eller noget så. Slut prut.  De må lige klappe hesten 

Anmeld

30. maj 2011

LenaJohansen

Ahhh, så det der den ligger. Det er godt at kunne give lang snor, men man må også kunne sige fra ind imellem. 

Jeg håber de snart er færdige med at gøøre som de gør. Måske er det i virkeligheden ikke så skidt hvis du flytter længere væk? 

Ej men altså, de skal da bare ønske Jer alt det bedste i verden. Han lyder jo som en god fyr, og også svigermors drøm. Det jo ik fordi han er led ved dig eller noget så. Slut prut.  De må lige klappe hesten 

det er jo os det de godt kan li ved ham.. Så forstår virkelig ikk de er sådan... Han vil behandle min datter og jeg som prinsesser... Han vil virkelig gøre alt for os, bad jeg ham om at pille månen ned, så gjorde han det... 

Hele vejen igennem, så de burde jo ikk være sådan, og slet ikk når de selv ønskede det til at starte med.. Men der er så mange ting man ikke forstår 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.