Ja det var så mig bag denne tråd
https://www.baby.dk/debat/110717pi1/sex-og-samliv/erskoeribolden-dk.aspx
Vi er nu kommet til den konklution at vi ikke kan undvære hinanden... Vi har været kærester 3 gange før, og er nu enige om at give det en chance til...
Jeg er SÅ glad at det halve kunne være nok
Men når det så er sagt så er det ikke det hele der er rosenrødt... Min familie har hele tiden gået og sagt de ville ønske vi fandt sammen igen, for de er uden tvivl helt vilde med ham.. Og det er faktisk HELE min familie der er det...
Og nu hvor vi så endelig har fundet hinanden igen, så er det også galt, men det er mere mine forældre og søster.. Men tror det er fordi de ved at jeg en dag tager springet og flytter hjem til ham, fordi det ikke ville ku lade sig gøre den anden vej.. Han har egen gård og et arbejde i nærheden, der er en times kørsel herfra mig og hjem til ham, og han har ca 3 kvarter på arbejde, så hvis han sku flytte hjem til mig, ville han have over dobbelt så langt på arbejde. Det er der ingen af os der er interreseret i... Jeg skal igang med SOSU-hjælper når jeg er færdig på barsel... Og der ligger også en skole i nærheden af ham...
Der har ikke været snak om hvornår vi skal flytte sammen, for det er ville være for tidligt endnu, jeg tænker om et års tid eller to...
Ved ikk hvor jeg vil hen med indlægget, nok bare lige ud med min frustration over mine forældre...
Anmeld