Sindsygt glad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.490 visninger
25 svar
0 synes godt om
30. maj 2011

LenaJohansen

Ja det var så mig bag denne tråd 

https://www.baby.dk/debat/110717pi1/sex-og-samliv/erskoeribolden-dk.aspx

Vi er nu kommet til den konklution at vi ikke kan undvære hinanden... Vi har været kærester 3 gange før, og er nu enige om at give det en chance til... 

Jeg er SÅ glad at det halve kunne være nok

Men når det så er sagt så er det ikke det hele der er rosenrødt... Min familie har hele tiden gået og sagt de ville ønske vi fandt sammen igen, for de er uden tvivl helt vilde med ham.. Og det er faktisk HELE min familie der er det... 
Og nu hvor vi så endelig har fundet hinanden igen, så er det også galt, men det er mere mine forældre og søster.. Men tror det er fordi de ved at jeg en dag tager springet og flytter hjem til ham, fordi det ikke ville ku lade sig gøre den anden vej.. Han har egen gård og et arbejde i nærheden, der er en times kørsel herfra mig og hjem til ham, og han har ca 3 kvarter på arbejde, så hvis han sku flytte hjem til mig, ville han have over dobbelt så langt på arbejde. Det er der ingen af os der er interreseret i... Jeg skal igang med SOSU-hjælper når jeg er færdig på barsel... Og der ligger også en skole i nærheden af ham... 

Der har ikke været snak om hvornår vi skal flytte sammen, for det er ville være for tidligt endnu, jeg tænker om et års tid eller to...

Ved ikk hvor jeg vil hen med indlægget, nok bare lige ud med min frustration over mine forældre...  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

LenaJohansen

jo har faktisk et spørgsmål. Hvorfor reagere mine forældre og søster på den måde

Anmeld

30. maj 2011

hilma

LenaJohansen skriver:

jo har faktisk et spørgsmål. Hvorfor reagere mine forældre og søster på den måde

for at beskytte dig/sig vel... hvis i har været kærester 3 gange før, så går de måske og venter på at det går i stykker igen? 

Anmeld

30. maj 2011

LenaJohansen

hilma skriver:

for at beskytte dig/sig vel... hvis i har været kærester 3 gange før, så går de måske og venter på at det går i stykker igen? 

Ja det kan godt være, men de burde jo os ku se at vi er blevet ældre.. Sidst vi var sammen var var 19/20 år og var stadig på "gå-meget-i-byen" stadiet. Nu er vi begge næsten 25 og begge et barn, så det med det vilde liv, det er lagt godt og grundig bag os

Anmeld

30. maj 2011

Bryndis

LenaJohansen skriver:

Måske fordi de ved hvordan du har været overfor ham før?
Eller måske fordi at de er bange for at du flytter for langt væk så de ikke kommer til og se dig særlig tit som de gør nu?

Anmeld

30. maj 2011

LenaJohansen

Bryndis skriver:

Måske fordi de ved hvordan du har været overfor ham før?
Eller måske fordi at de er bange for at du flytter for langt væk så de ikke kommer til og se dig særlig tit som de gør nu?

Tror måske os det er det sidste... Men syntes bare det er lidt tavligt af dem

Anmeld

30. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

De har da bare at være glade på dine vegne. Er de bekymrede skal de da sige det eller tie stille. Ikke noget med at blive sure over det, det kan de simpelthen ikke være bekendt!

En time væk er da ikke alverden. 

Anmeld

30. maj 2011

Bryndis

LenaJohansen skriver:

Tror måske os det er det sidste... Men syntes bare det er lidt tavligt af dem

Ja helt sikkert.

Mine forældre blev os skuffet dengang jeg flyttede her op. Og de kommer stadig med kommentarer om at det er træls at jeg bor så langt væk så ser de ikke de små så tit osv osv...
Det er møg træls men det er jo noget de må leve med for det er jeres eget valg om i vil flytte sammen hjemme ved ham.

Jeg syns nu heller ikke at du skal flytte her fra

Anmeld

30. maj 2011

LenaJohansen

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

De har da bare at være glade på dine vegne. Er de bekymrede skal de da sige det eller tie stille. Ikke noget med at blive sure over det, det kan de simpelthen ikke være bekendt!

En time væk er da ikke alverden. 

Nej det mener jeg jo os 

Syntes det er ondt at blive sådan, når de hele tiden har gået og ønsket at denne dag skulle komme

Anmeld

30. maj 2011

hilma

LenaJohansen skriver:

Ja det kan godt være, men de burde jo os ku se at vi er blevet ældre.. Sidst vi var sammen var var 19/20 år og var stadig på "gå-meget-i-byen" stadiet. Nu er vi begge næsten 25 og begge et barn, så det med det vilde liv, det er lagt godt og grundig bag os

Måske ku du tage en snak med dine forældre 

Synes da alligevel at det er fedt at nogle tør give hinanden så mange chancer som kærester igen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.