Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Det kan være dine naboer havde påpeget at de synes det var ulækkert der stod skrald derue-Og så synes han ,han burde gøre noget.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Carina:-) skriver: Det kan være dine naboer havde påpeget at de synes det var ulækkert der stod skrald derue-Og så synes han ,han burde gøre noget.
vi har ikk nogen nabo på den side og vores anden nabo gør det samme...
Anonym skriver: vi har ikk nogen nabo på den side og vores anden nabo gør det samme...
Tænkte mere på de nye han havde med
Altså umiddelbart tænker jeg da, at han er i sin gode ret til det, for affald hører vel i til i skraldespanden. Så hvis det var min dør han havde banket på ved, så havde jeg nok bare skyndt at komme ned i skraldespanden.
når men nu har jeg fået en undskyldning for hans grove måde at tale til mig på og har været nede med skraldeposerne...
Vingummien skriver: Kommer nok an på hvad jeres regl er med skraldeposer i opgangen. Der hvor jeg bor, der må vi ikke stille sådan noget i opgangen, heller ikke sko. Og der kunne jeg godt forstille mig at de godt må ringe på og sige det, for jeg må jo ikke have det der. Havde jeg været dig havde jeg sgu bare lige hevet det inden fro min dør og hoppet under dynen igen
Kommer nok an på hvad jeres regl er med skraldeposer i opgangen.
Der hvor jeg bor, der må vi ikke stille sådan noget i opgangen, heller ikke sko. Og der kunne jeg godt forstille mig at de godt må ringe på og sige det, for jeg må jo ikke have det der.
Havde jeg været dig havde jeg sgu bare lige hevet det inden fro min dør og hoppet under dynen igen
Det samme er det her hos os
BB78 skriver: Det samme er det her hos os
Kan også komme til at lugte hvis alle gjorde det
Vingummien skriver: Kan også komme til at lugte hvis alle gjorde det
UF ja... Bare tanken
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128